Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Emma - 8 oktober 2008 22:21

Ahhh, helvetes satans jävlar vilken värk jag har i äggstockarna :(

Gör så ont så jag mår fan i mig illa!


En Ipren så jag hoppas det går över strax...höll på o renbädda sängen, men de gck liksom inte längre :(

Gör ont bak i ryggen, precis som innan....fy fan, låt fanskapet komma ut ist!


Jag ska förövrigt börja tänka på vad jag stoppar i mig, iaf så länge jag tittar på programmet på 3:an...

Jag känner bara sånt äckel när jag ser dom!

Hade vatt en sak om dom vatt sjuka...men nu är dom inte det och gör inget för att ändra på det heller!

Av Emma - 8 oktober 2008 20:43

Kan ju säga att jag aldrig mer ska träna utan att ha ätit först!

Liiite snurrig i skallen blev jag!


Men nu har jag ätit o är mätt o glad :)

Mätt iaf ;)

Skönt o träna idag iaf, känns så himmla bra o svettas loss ordentligt :)


Nu är det soffläge resten av kvällen som gäller, en del bra på tv´n ikväll så :)

Hade inte vatt fel o haft någon o dela soffan med....men ne...inte denna gången...


Jag känner mig glad, samtidigt som jag tycker livet suger just nu...har gjort hela veckan, men förhoppningsvis är det bara tillfälligt!

Jag är nöjd med mitt beslut över att inte höra av mig iaf... jag tänker inte krusa på någon denna gången.

"man kan ju ha trevligt utan att vara tillsammans".....kyss mig i röven säger jag!

Dom orden är det enda jag tänker på, för det sårade faktiskt lite..eller en hel del!


Ne soffan nu!

Av Emma - 8 oktober 2008 15:25

Ähm, grattis eller vad man skulle sagt...


Och go morn!

Precis nyvaken, fast fortfarande trött som en kanelbulle, snurrig som en med :(


Planerna för dagen va egentligen träning....men vet inte om jag orkar helt ärligt :(

Iofs så vet jag att jag blir piggare då, men är inte sugen på att laga mat eller något i den stilen alls nu!

Vi få se vad jag gör...

Finns ju int så mkt annat o göra ändå så!

Ska iaf bädda rent idag ;p

Men det tar jag ikväll, vilket det iofs är snart, men jag lär ju va vaken halva natten så det är lugnt ;)


Ha en bra dag!

Av Emma - 8 oktober 2008 12:48

Ny dag med nya möjligheter!

Har dock inga planer för dagen direkt, kanske blir en väng på stan med mamma o fika, va längesen nu :)


Har inte haft någon givande sömn i natt direkt ;)

Gick o la mig vid 2 tiden, vid 3 tiden hade jag nästan somnat, när jag kommer på att bilen står på en gata dom städar torsdagar mellan 7 & 9 !!

Så det var bara till o masa sig upp ur den varma goa sängen, klä på sig och gå ut!

Sen har ja haft både den ena o andra mardrömmen inatt...tur jag inte ska jobba inatt för jag känner mig som nån som fått duktigt med stryk :p


Ne nu ska jag ringa mamma :)


Btw....guuud vad jag längtar till morgondagen :D

Har bestämt mig för att sälja bilen OM jag flyttar till svängsta :p

Av Emma - 8 oktober 2008 05:03

Jag hoppas inte jag skrivit detta innan, isf får ni ursäkta att jag är lite glömsk!

Måste iaf berätta om lördagen...som dom flesta i k-hamn vet så va de ju kulturnatten i lördags.

Inget någon av oss direkt tänkte på när vi skulle gå ut, så vi gick där med vår dricka på vägen till Compa, ställer oss utanför för att röka och dricka upp.

Vi ser 2 poliser komma gående men ingen av oss som tänker på det så där.

Till dom ber oss hälla ut drickan...what?!?

"man får inte dricka här"

Nehe, får man dricka någonstans ute?

"Ja, där det inte räknas som city"

Och det är?

"Andra sidan Erik Dahlbergs vägen" *50 meter bort*

Öhhh okej....*ingen fattar något alls*


Sen gick dom och vi fattade fortfarande inget...

Vi fick iaf dricka medans dom stog där sen va vi tvugna o hälla ut det om vi inte ville gå över vägen eller bli 800:- fattigare.


Är jag helt ute o cyklar eller vad hände med lagen "Det är förbjudet enligt lag att förtära alkohol på allmän plats" ?

Och fråga nr 2...vad räknas som allmän plats nu för tiden?


Ne jag förstår fortfarande ingenting...men nästa gång ska jag ställa mig andra sidan vägen o dricka min förbannade dricka...för där har ju polisen sagt att jag får stå ;)


Klart slut!

Av Emma - 8 oktober 2008 03:51

Ohh neejj, jag är verkligen jättepigg :) *spärrar upp ögonen*

Nu är kl mitt i natten....bara 3 timmar till sen får jag köra hem till min älskade säng....dock inte renbäddad för jag hann inte :p

Hur gott hade det inte varit o bara få lägga ner huet på kudden, blunda o somna nu tror ni? ;)

Men tiden har gått rätt fort inatt iaf.

Har inte ens gjort det jag ska ännu, men tänkte börja snart...

Så bra o vänta med sånt till sist när man är som trötast, för då går tiden fort som bara den :D


Förövrigt så är det 4 minusgrader nu....kallt som fan men mysigt på sitt sätt ;)

Stog o kollade på stjärnorna innan när jag va ute...såå fint!


Önskar att jag hade mina Ipren med mig nu....har sjukt ont i dom nedre regionerna :(

Men det är bara till o bita ihop i typ 3½ timme till!


Jag kom på innan idag...eller igår blir de ju...att jag har gått o blivit kär :/

Mer än jag trodde alltså...vilket just för tillfället inte känns så bra :(

För jag antar att detta kommer sluta som jag trodde, precis som allt annat...det går åt pipsvängen helt enkelt :(

När man väl träffar nån man fattar tycke för o verkligen ger sig fan på att man ska ge det en chans!

Men jag kanske inte ska ge upp ännu?


Nu ska jag stryka iaf!

Go natt!

Av Emma - 8 oktober 2008 00:59

Ja nu verkar det minst sagt som att vintern är här!

-3 visar termometern här uppe i småland inatt, 3 minus...det är fan inte klokt!


Känns som att det var förra veckan man stog på torget i linne o tröja efter att man varit ute och dividerade om vi skulle ta ett nattdopp eller inte!

Men så verkar ju inte fallet vara när man ser hur kallt det är...

Nu är det dags o plocka fram det tunga klädvalet inför helgen...vinterjacka o halsduk :)


På ett sätt gillar jag kylan, klä på sig den tjocka jackan o känna värmen...fast inte när man jobbar natt, eftersom det är som kallast då!

Iofs bra på sätt o vis, då håller man sig inne o röker inte så mkt ;)


Sitter här o funderar på o byta min lördags natt mot söndag natt ist...

då känns inte helgen så tung ;)

Fast o andra sidan så kan jag behöva dom få extra kronorna som blir en lördagsnatt...

Och behöver ta de lugnt också för den delen...iofs så är jag nog mer utvilad efter en kvälls festande än vad jag är av en natts jobbande...

11 timmar är ganska tungt...i vanliga fall är det ju 10 timmar, men blir en timme extra på lördan :p

Alltid samma beslutsångerst ;)

Finns 2 extra turer också....men som vanligt jobbar jag dom dagarna redan!


Snart dags för lite mat o film, stryka gardiner och städa kontoret inatt med, lite senare när jag är trött får jag göra dom 2 sistnämda :p

Ovido - Quiz & Flashcards