Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Emma - 24 oktober 2008 17:55

Så där ja, nu är man hemkommen o hela balletten :p

Kom iofs hem igår :)


Min dator är som jag tidigare nämnt död....så jag får passa på när jag är i svängsta :)


Som jag skrev i mitt inlägg så var det ingen som bad er läsa...därmed kan ni hålla tyst med era extremt dumma kommentarer...

Var det något negativt, som skulle röra mig själv i det inlägget? Nee, inte som jag såg det iaf!

Egentligen så skrev jag det mest för o se hur korkade en del är faktiskt :)

O det roligaste är att ni visar hur dumma ni är med :D


Fredagkväll...vad händer?

Mamma har precis klippt till mig...blev väl så där men det växer ju ut lika snabbt igen så :)

Annars får det nog bli en lugn kväll, lite tv-tittande, en film o kanske besök av Tessan o Emma sen :)

Alltid trevligt med lite sällskap :)


Ullared var trevligt....lite trött var jag allt men sov lite på vägen dit och senare också :)

Hittade faktiskt inte allt för mkt, men lite av varje fick följa med hem...mest bra o ha saker och lite kläder :p


Nu är det snart dags att köra hem, fixa sig nått att äta och invänta bättre tider :)

Imorn är jag sugen på utgång....men är någon annan?

Tessan skulle ut men skulle på nån fest jag inte är så sugen på :/

Hemma kan man inte vara eftersom jag inte har någon musik...ahh de löser sig alltid...de vet jag ;)


På återseende när jag kommer åt en dator :D

Ovido - Quiz & Flashcards