Alla inlägg den 2 november 2008

Av Emma - 2 november 2008 23:32

Va på mcd en sväng med Anton, alex o månsson innan, skönt o komma ut lite o träffa folk!

Gör ju inte det allt för ofta övudhuvud taget längre mer än på helgerna möjligtvis!


Nu sitter jag här under täcket med full mundering kläder o fryser som en gris :(

Väntar på att oskyldigt dömd ska börja om 20 min....

Är hungrig igen, fast ska nog fixa popcorn eller nått :)


Måste göra något åt mitt ätande snart....Funkar ju inte i längden o hålla på o kränga massa hela tiden!

Men just nu tänker jag int bry mig...finns ingen nytta med det liksom.


Är sjukt sugen på att ta fram julsakerna, men nej nej nej, det är alldeles för tidigt för det!

Men det blir så mysigt då...får vänta ett tag till ;p


Ne fixa nått ätbart nu innan tv´n börjar!


Av Emma - 2 november 2008 18:25

Känner för att skriva så mkt, berätta så många saker...

Men gör nog bäst i att låta bli...

Men sånna här dagar kommer allt ifatt mig, alla tankar och minnen.


Jag skulle vilja skrika ut till hela världen vad jag gjort och varit med om...

Varför jag är som jag är, varför jag är så fruktansvärt blyg och tillbakadragen...varför jag har svårt att lita på folk och öppna upp mig.

Det hade kanske varit lättare för andra att förstå då??

Inte bara tycka att man är dryg som inte vågar säga eller göra något?


Men det är ju där mitt problem ligger, ska man berätta och öppna upp sig för någon man inte känner riktigt?

Ska man våga lita på att den personen inte berättar för någon annan?

Hur vet man att man kan lita på någon??


Jag har inte alltid varit sån här nej....

Men det krävs ganska mkt mod för mig att berätta om hur jag blev som jag är...vad som hände.

Jag saknar mitt gammla jag, den gammla emma.....FAN!


Ne, Norge Becka?

Nu hade det verkligen gynnat!

Vill bara bort, har jag velat länge iofs, men riktigt mkt nu!


Nu ska jag äta o bli lite pigg, sen umgås med bästaste Anton :)


Av Emma - 2 november 2008 15:31

Sköna söndag??? Ohh no..inte idag!


Ligger fortfarande på soffan under täcket...har väl inga större planer på att gå upp den närmaste tiden heller!

Börjar bli mörkt nu med, men orkar inte ens gå upp o röka så jag orkar inte tända heller! (rökningen är ju jäkligt bra)


Skönt att man inte är bakis idag iaf...bara törstig som tusan!


Förövrigt så mås det väl inte allt för bra...men skyll sig själv när man är så otroligt dum!


Umgås med Anton ikväll kanske?

Skulle behövas kan jag ju säga...saknat den pojken så mkt, vatt iväg i 2 veckor ju!

Han är verkligen en riktig vän och jag är så glad att jag har han :)

Finns inte många som han kan jag ju säga!


Ne...man kanske skulle äta lite joggi eller så nu?

Fast då måste jag gå upp och jag orkar verkligen inte det :p



Av Emma - 2 november 2008 05:01

Vad ska man säga om kvällen?

Skit från början till slut eller? Ja typ!


Alltså helt ärligt hade jag hellre jobbat, sluppit alltihopa, sluppit se, vatt med o defenitivt inte blivit så jävla ledsen!


Jag visste väl innerst inne att det skulle bli så här.....

Men att jag skulle bli såå jävla ledsen trodde jag fan inte :(

Det tog 6 år för mig o bli kär igen....så nu tar det väl 6 till....


Människan som gjorde mig så ledsen ikväll kommer nog höra det både en o 100 ggr från bror....

ursäkta mig men hur fan kan man göra så?

Hon visste så jävla väl om det!


Hade det inte varit lättare o kläcka ur sig det för typ 2 månader sen ist för o leka???

Neee, karlar säger jag bara...en spark mellan benen är det enda dom är värda...så även DU!


Känns som en käftsmäll alltigopa rent ut sagt!

Längesen jag va så ledsen som ikväll :(


"vi kan ringas imorn"...

Ja ring du....jag har inget o säga mer än dra åt helvete!


Fan fan fan också!!!!


*tack tessan o andreas!....det kallar jag för att ställa upp, och anton som bryr sig!*

Ovido - Quiz & Flashcards