Alla inlägg den 24 november 2008

Av Emma - 24 november 2008 22:26

Det är så jäkla kallt här inne!

Sitter med halsduk och tossor på mig...helt normalt menar jag?

Har tänt ljus i hela lägenheten nu bara för att få lite värme här inne!


Va på Coop innan, skulle köpa toa-papper....

Joda jag kom ut med toa-papper :p

OCH läsk, godis och korv :p

Okej, korven köpte jag bara för att den va billig, godiset var iofs också billigt men det va mest dragningskraften som tog mig dit ;)

Får la skylla på att det snart är den tiden i månaden då jag endast har tankarna på mat och sånt ;p


Har suttit här nu ikväll och kollat på ny dator, har nästan bestämt mig för vilken nu!

Ska bara prata med mamma o pappa först o se vad dom säger!

Dator måste man ju nästan ha så :p

Okejdå, jag är sjukt sugen/ibehov av en ny tv med....men där tar det liksom stopp!

Antingen eller liksom, är ju trots allt jävligt fattig som det är varje månad!


Nu ska jag slappa vidare på soffan.....borde diskat innan, insåg jag när jag såg hur mkt kl var, men får ställa kl imorn o gå upp i tid!

Jag tror det blir snö inatt, helt jävla otroligt vad jag fryser....


Bädda ner mig i soffan nu med mitt godis ;)


Av Emma - 24 november 2008 17:44

Jao, här sitter man på soffan!

fryser som tusan men snart dags för en dusch så man blir lite varm :)


Ska kolla klart på Las Vegas sen ska jag duscha o köra o handla lite :p

Se om anton kanske vill dricka lite kaffe eller så också :)

Så tråkigt att vara själv varenda kväll, alltid trevligt att ha lite sällskap som man kan prata med :)


Ne tomt i skallen idag!

Måste städa med, kommer en o kollar på min lägenhet imorn :p

Av Emma - 24 november 2008 03:37

Jaa eller tidiga morgonen!

Jag börjar bli riktigt, riktigt trött nu!


Men det är bara 3½ timme kvar på sin höjd, det brukar gå fort!

Sen är jag ledig i 2 veckor om jag har otur :(


Visst jag ska laga min bil o så, men 2 veckor gynnar ingen, speciellt inte ekonomin!

Jag kommer ju bli totalt jävla galen, kommer ju bosätta mig hemma i svängsta bara för att få träffa folk o ha nått att göra :p


Ne förhoppningsvis träna denna veckan, blev ju inget veckan som var....

Hade någon konstig varannan dag förkylning :p

Men mått bra nu hela helgen så hoppas detta håller i sig :)


Är det förövrigt någon som har ett fyrkantigt köksbord med plats för 4 stolar till salu?? :)

Har letat överallt nu, och tyvärr är jag inte så lite kräsen så jag skulle inte få för mig o skaffa vad som helst bara för att, då har jag hellre mitt lilla köksbord till jag hittar ett som faller mig i smaken :D


Nu ska jag gå ut i -10 grader o röka för andra gången denna natt :)

Det artar sig Emma :D

Saken är den att nu börjar jag bli trött så lär ju bli någon mer gång :p

Av Emma - 24 november 2008 00:09

Ja jisses, ny vecka och endast 1 månad kvar till julafton!!


Denna veckan som kommer nu ska jag sätta upp stjärnan och adventsljusstaken :)

Äntligen, längtar så sjukt mkt efter det!

Är ju sååå mysigt med julen, alla ljus o allt fint ;)


Just nu känns allt förjävla bra, men jag vet att det antagligen bara är för stunden, men ändå :)

det kändes så himmla bra o bara skita i att igår, bara låtsas om att man inte känner personen....

Jag sa att jag inte brydde mig om han gick med oss, för det gör jag inte....men that´s it...behöver ju inte tro att jag ska vara trevlig eller prata med han för det! :p


Måste ju säga att jag blev rätt förvånad när han öppnade truten o svarade på nått jag frågade någon annan...

Men visst, jag kan väl låtsas vara trevlig bara för att typ :)


Är så himla glad att jag o tessan kommer så bra överens, för hon förstår verkligen och man kan prata med henne om allt utan att hon tittar snett på en och undrar va fan det är för fel på en.

Vi kom ju fram till igår, tillsammans med kalle, att vissa inte behöver kalla sig för vänner, kompisar är ett ord som duger för sånt...

Tycker det är jäkligt illa faktiskt o göra samma sak gång på gång, o sen gnälla på andra.

Vännerna är det bästa man har, efter familjen, dom ska man behandla som man själv vill bli behandlad!

Vill man bli behandlad som skit så är det upp till en själv!


Jaja, nu sitter man på jobbet...har verkligen skittråkigt om man får säga så, det är kallt så in i bomben för att det drar genom fönstret jämte mig :(

visseligen har tiden gått ganska så fort hitills så kan ju hoppas den går lika fort resten av natten :)


Ska ta o äta resten av pizzan jag köpte innan :)

Vitlökssås fick jag verkligen, det är det enda jag känner smak och lukt utav fortfarande :p


Återkommer kanske senare inatt :p

Ovido - Quiz & Flashcards