Alla inlägg den 18 november 2008

Av Emma - 18 november 2008 21:21

Jaaa, äntligen äntligen har jag fått min dator :D

Dock får jag formatera om den själv eftersom jag hade så mkt som skulle sparas!

Så mestadels av kvällen har jag varit hemma hos mamma o pappa o fört över massa grejjer!


Sitter här och inser att jag vänt upp och ner på förrådet, för att gå upp med allt UTOM skivan till XP! :(

Hur lyckas jag??

Eller är det så att jag inte har någon?!


Nu sitter jag här o funderar över hur fasen jag ska göra, samtidigt som jag bloggar och kollar på DHW :D

Ska ta lite cola o dricka o kanske popa mig lite popcorn :p


Försöka komma i säng i tid ikväll/natt!!

Inatt va jag inte det minsta trött och somnade inte förens halv 6 imorse :(

Men imorn kommer Kabo nissarna kl 9.15 och ska förbesiktiga min lägenhet, så jag måste verkligen sova i tid!


Ne nu ska jag luska ut detta med XP :p

Glad över att fått hem datorn igen iaf :)


Ovido - Quiz & Flashcards