Alla inlägg den 16 november 2008

Av Emma - 16 november 2008 20:27

Ja herrejisses!


Jag säger inget mer om detta nu!


Gårdagen va kanon iaf, iaf förfesten och festen :p

Blev lite hastigt och lustigt bestämt att jag skulle med Tessan o co på fest!

Till en början hade jag inte en aning om vem det var som hade festen, men sen klarnade allt ;)

Väldans trevligt måste jag säga, mkt folk man umgicks med när man va yngre och gick på högstadiet :p

Roligast hade vi nog ändå när vi gick in till stan igen....Jag o Tessan stavas det...längesen jag skrattade så jävla mkt!

Sen att vi höll på o bli övercyklade och tessans fina kommentar "nyktra jävlel", va bara en del av allt det roliga :D


kvällens kommentar kom förövrigt Melle med när vi va i Udd-stugan!

"Är det BTH man ser härifrån?"

Jag: Öhh njae, det är väggahallen...:D

Hahaha, ja jisses :)


Resten av kvällen kan vi glömma, radera och förtränga....

Blir bara så förbannad när jag tänker på det så jag ska från och med nu, låtsas om som att inget har hänt eller att jag känner någon!


Nu ska jag köra hem, dricka kaffe med Anton och sen inta soffläge :)

Har sjukt ont i halsen...men inte konstigt efter gårdagen kanske? ;)


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards