Alla inlägg den 6 november 2008

Av Emma - 6 november 2008 21:49

Ehh ja så känns det nu :/

Satans jävlar va ont jag har i dom nedre regionerna!

Tog ändå en Ipren för 1½ timme sen, kan ju inte knapra piller hela tiden!


Kan nog bli en plågsam natt detta....har ju inte börjat så jävla bra iaf!


Någon som har tips på vad man kan göra för o lindra detta lite mer?

Nån vetekudde har jag tyvärr inte här, lägga sig ner...nej då somnar jag säkert!

Men nått annat :)

Av Emma - 6 november 2008 16:49

Efter en Ipren och lite vila så gick värken över :)

Världens gåva till oss tjejer säger jag bara :D

Hade legat o spytt för längesen utan Ipren :p 


Nu ska jag strax koka mig lite potatis så jag har nått till min kålpudding!

Så himla bra o ha massa mat i frysen som bara är till att ta upp och tina :)


Ska hem till mamma o pappa innan jag ska till jobbet med....är faktiskt närmare o köra svängsta iaf!

Ska lämna datorn så pappi kan ta den med sig till jobbet imorn så fredrik kan kolla på den :/


Känner på mig att jag kommer få köpa ny, och det gynnar inte min ekonomi någonstans kan jag ju säga!

Men får la önska sig presentkort eller nått i julklapp...har ju sagt att jag vill ha presentkort på Ikea, för det behöver jag...men ja!


Förövrigt så blir jag så jävla irreterad på folk som LJUGER!!

Skärp sig för fan!

24 år och kan inte stå för vad man gör?!?!?

"vad har jag nu ljugit om?"

Jadu, någon sa att han skulle upp tidigt o jobba, den såg jag igenom direkt förvisso...

Någon sa att han tycker om mig....DET måste vatt den största lögnen!


Så nu kan du fråga dig själv igen:

Vad var det egentligen du ljög om??


Synd att jag inte är riktigt så trög som andra blondiner....för dom kan man ju sannerligen ljuga för!

Men jag har lärt mig o se lögner....

Det är lögnerna som fått mig ner i skiten!

Skiten jag höll på o ta mig upp ifrån, som jag nu är tillbaka till ist...

Känns förjävla bra måste jag säga!


Jag har träffat 2 karlar som inte ljugit och sårat mig, men jag kunde inte hålla mig kvar :(

Vad fan är felet med mig?

Varför dras jag till skitstövlar??

Kan man inte stanna kvar hos dom snälla och ärliga, ist för o söka nya utmaningar??

Varför i helvete gör man så här mot sig själv??


Fuck it!

Av Emma - 6 november 2008 14:44

Precis uppstigen...

Hade helst legat kvar i sängen hela dagen!

Hade jag ont igår...vet jag inte vad jag har idag :(

Har knappt kunnat sova, vaknat från och till för att det gör så ont :(

Det ärju tur att de går över iaf...frågan är bara när?


Vaknade vid 7 så där av att nått pucko skickade sms...tyvärr så jag inte blond och inte så lätt att ljuga för...


Imorn kommer Becka hem :)

Som jag saknat henne!!

2 Veckor har hon varit iväg skitungen!

Ska krama henne till hon spricker imorn ;)


Ne, ipren o en varm dusch på detta så kanske jag kan känna mig lite levande snart?

Ovido - Quiz & Flashcards