Alla inlägg den 23 november 2008

Av Emma - 23 november 2008 18:50

Jao, nu mår man lite bättre iaf :)

Efter en dusch och lite kebabpizza :p


Nu sitter jag i soffan och bara slöar, funderar på att göra vid håret så jag är klar att köra och handla o så innan jobbet :)


Skriver säkert mer senare, ganska tomt i skallen idag :p

Av Emma - 23 november 2008 14:05

Hrm, jaa idag mår man verkligen som man förtjänar!


Hade en riktigt trevlig kväll igår! :)

Hade aldrig blivit lika roligt utan Tessan, en så härlig tjej så det finns inte :)

Vi tänker verkligen precis likadant ;p


Compa var också roligt, fast jag vet inte riktigt hur en del tänker, men skit samma, jag hade skoj så :p

Efter compa mötte vi anton utanför kalles, han ville gå med oss till torget o hämta mat.

Sen gick vi vidare hem till tessan, jag va tvungen o gå på toa sen pratade vi lite allvar :p

Efter det ringde jag anton o kollade om dom va kvar hos kalle och det va dom så jag gick dit på "efterfest".....Saken var bara den att jag va tröttare än jag trodde för huvudet trillade ner på 2 röda och emma sov gott på soffan :p


Vid 6 imorse vaknade emma o ville gå hem, då fick jag inte upp dörren!

Så jag fick väcka anton som också sov på soffan, så han fick hjälpa mig :)


Idag känns det som att jag inte skulle gett mig på mina gymnastiska övningar igår :p

Skulle bota min hicka med att stå på händer....fråga inte hur jag lyckades men fick GRYMT ont i min axel!

Senare skulle jag ut o röka, utan att knäppa skorna....ganska höga stövlar...

Kalle har Kullestenar utanför dörren, så ja ni kan väl räkna ut vad jag gjorde :(

Trampade inte så lite snett men min redan masakerade vänsterfot :(


Jaja, idag blir det lugnt!

Jobb inatt så behöver nog vila upp mig för det :p


Ne nu ska jag fortsätta kolla på stjärnor på is :)

Ovido - Quiz & Flashcards