Alla inlägg den 27 november 2008

Av Emma - 27 november 2008 23:12

Ja fy tusan vad trött jag är!


Dagen har spenderats i kristianstad med Linda :)

Köpte inget så där, bara ett par stövlar och en t-shirt :p

Hittade även mammas efterlängtade glögg på systemet där nere, dessutom hade dom massa cider dom inte har på systemet här hemma :)


När jag kommit hem stack jag till tessan som färgade håret på mig :D

Snäll är hon ;p


Nu sitter jag här i soffan, ska betala mina räkningar sen får det nog bli en film!

Imorn ska jag bara vara hemma, städa, göra kålpudding och dona med sånt man måste!



Av Emma - 27 november 2008 01:49

Jaa, fy fan vad glad jag är för en gångs skull :D

Har inte brytt mig om att kolla hur mkt jag fick i lön idag för oftast innerbär detta bara stoooor ångerst!

Men inte idag :D

Vi tackar för den goelönen jaaa :)

Det ska löna sig att jobba häcken av sig med massa nätter :D


Har jag tur så har jag ca 6000:- kvar denna månaden efter räkningarna och det :)

Så det passade ju sig att bilen skulle va kass :p

Får väl vara glad att det faktiskt blev denna månaden...om man nu ska vara glad för att bilen går sönder? :p


Ohh ni anar inte hur gott detta känns!


kristianstad here i come :D

Ovido - Quiz & Flashcards