Alla inlägg den 25 november 2008

Av Emma - 25 november 2008 22:12

Så där ja :)

Nu är stjärnan och ljusstaken uppe med :D

Såg en annan lägenhet där dom satt upp stjärnor så då gjorde jag slag i saken :D *i love it!*


Vissningen av lägenheten gick fin fint, hon som var här ska ha den :)


Imorn kommer fattighjälpen (lönen), då ska det storhandlas...ekar i både kyl och frys nu efter en hård månad!

Det "värsta" är att mamma fyller 50 den 21 december med...känns så inte så kul o veta att man kanske inte kan köpa nått till henne :(

Måste ju som bekant laga den där jävla satans bilen rent ut sagt :(

Men det löser väl sig alltid på ett eller annat sätt!


Förövrigt ska jag varna folket för att köpa en dator av pissmärket Advent!

Visst, kunde väl räknat ut med röven att man som vanligt får vad man betalar för....men är man inte så jätterik så blir man också lite snål!

Men va fan, den kostade 6500:- när jag köpte den!


Nu är det bara till att bita i det sura äpplet och köpa en ny, en HP tror jag bestämt att det får bli!

Frågan är nu bara....innan eller efter jul?

Det kan ju vara så att det blir REA (snål!), efter jul...då blir man sur om man köper en nu!

Men det kan ju också vara så att den blir dyrare efter jul, och då lär man ångra sig!

Ska man kanske bara köpa sig en nu och inte bry sig sen?


Känns som att jag har slängt ut denna en gång eller 2 innan jul ;)

Man kanske skulle unna sig en "Julklapp" till sig själv för en gångs skull? :p

Får tänka på det en dag eller 2 ;p

Av Emma - 25 november 2008 13:05

Jao, vilken härlig dag!

Vaknade faktiskt glad idag, soligt o fint ute :)

Men anledningen till att jag är glad är att jag bestämde mig inatt för att hänga upp min stjärna o byta gardiner idag :D


Ohhh, ni förstår inte hur mkt jag längtat efter detta!! :)


Ska även försöka hinna med ett besök i svängsta, Lägga i tvätten, Träna med becka och tvätta klart!

Vissa dagar har man mer att göra än andra :p

Nu ska jag plocka undan lite innan människan kommer o spanar på lägenheten!



Ovido - Quiz & Flashcards