Alla inlägg den 7 november 2008

Av Emma - 7 november 2008 19:12

Jaa, här sover man till kvart i 5 o vaknar i ren panik över att de är mörkt ute!

Jaha, 1 timmes vaken ljustid fick man....innan man gick o la sig :p


Planerna var att jag skulle träna idag, sket ju sig ganska rejällt!

Men har vatt ute o gått med Becka nu :D

Såå glad över o se o träffa henne äntligen :))

Ingen, förutom mamma har så stor plats i mitt hjärta :D

Så nu känner jag mig lite gladare iaf!


Nu får det bli till o laga lite mat, typ steka falukorv o koka makaroner :p

Lyxmiddag eller vad? ;)

Ne sover man så länge så får de bli nått lättlagat!

Får försöka ta i tu med disken också, ser ut som ett världskrig har brutit ut där ute i köket :/


Ikväll vet i tusan vad som händer, blir nog lugnt som tusan!

Antingen hemma eller ut en sväng o träffa alex o månsson!


Nu börjar magen skrika efter mat ;p

Av Emma - 7 november 2008 04:33

Ja, snart är det helg för min del :)

Om 2½ timme faktiskt :)


Känns skönt o få vara ledig i 3 dagar, eller hur man nu ska räkna...2½?


Kom o tänka på att det märks att tant röd är här...äter inte alls lika mkt som innan :)

Inte sugen på massa godis o grejer hela tiden!

Nu är det bara mat som gäller :p

Sugen på en go kebabpizza o har varit sen i söndags!

Man kanske skulle lyxa till de lite så där en fredags kväll, eller lördag?


Borde tänka lite på vikten...lagt på mig en hel del den senaste tiden, men inte ofta jag äter skräpmat så!

Sist jag åt pizza va väl för en si så där 4-5 veckor sen :p

Annat var det när jag jobbade i kommunen, då hade jag turen att jobba varenda fredagskväll, vilket innebar pizza/kebab varje vecka!

Så höll jag på över ett år ;)

Kan ju tillägga att jag cyklade till jobbet då...säkert 500 meter hemifrån mitt ;p


Det va lyx mina damer och herrar, inga onödiga bensinkostnader, mer än om jag skulle till mamma o pappa eller storhandla, men o andra sidan så jobbade jag nästan 24/7 så jag hann inte så mkt mer ;)

Ut o roa sig var verkligen en lyx jag knappast aldrig gjorde, jag menar 12-22, fredag, lördag och söndag VARJE helg...när skulle jag hinna med förfesten och att vara "dagen efter seg"?

Någongång hände det, men inte ofta :p

Men oj vad bra jag mådde, när jag fick jobba hela jäkla tiden, när jag fick göra det jag brann för!

När mina arbetskamrater även var mina vänner som jag umgicks med på fritiden :)

Umgås iofs fortfarande med en del :p

Jag saknar det, men jag saknar inte idioterna som också jobbar på samma ställe....Det va mkt det som fick mig till o göra som jag gjorde...dumt så här i efterhand kanske, men skönt o slippa en del!


Jag är glad att jag har ett "jobb" o gå till nu, även om jag bara jobbar timmar, men man får vara glad för det lilla :)

Ska hur som helst söka annat också nu, pengarna måste komma in någonstans liksom :p

A-kassa är ju inte så mkt o hänga i julgranen!


Oj vad jag skriver...tankarna bara ploppar upp :p

Nu ska jag strax ringa o rapportera, eller kolla läget i en annan villa här :p


Lämnade förövrigt inte datorn idag, hade den med mig men ångrade mig när jag insåg att det är fredag imorn/idag!

Skulle jag ju blitt utan dator hela helgen för tusan!

Bättre o lämna den på söndag, så får jag förhoppningsvis tillbaka den på tisdag :)


Nu ska jag lämna in för natten iaf!

En banan och Ipren på detta med så överlever jag färden hem också förhoppningsvis :p


Go natt!

Av Emma - 7 november 2008 00:03

Hittade en sida med kläder!

Ni som känner mig vet vad jag har för svagheter...H&M på nätet...vilken klippa kom på det? :D

Dock har det inte blivit alls mkt kläder på sistone på grund av duktigt taskig ekonomi!

Men snart så kanske :)


Hur som helst www.leilei.nu 

Jag hade kunnat shoppa upp hela månadslönen där mina vänner ;)

Mkt, mkt i min smak!


Helt klart värt ett besök!

Ovido - Quiz & Flashcards