Alla inlägg den 26 november 2008

Av Emma - 26 november 2008 21:03

Ja, dagen har verkligen sprungit förbi!

Först va jag på stan med mamma o morfar, det tar ju sin tid när man måste läsa hans handlingslista 400 ggr inom loppet av 30 min!

Jag kände ett stort behov av att storhandla, vilket inte går när morfar är med och det är ju tråkigt att storhandla själv, så jag bad mamma följa med mig till olofström :)

Stack hem till svängsta och åt eftersom pappa kom hem från jobbet, innan avfärd till olofström!


Nu är jag äntligen hemma och heeelt jäkla slut i hjärnan!

Frysen och kylen är fyld iaf :)

Jag sitter på soffan och lär förbli här resten av kvällen!


Imorn blir det till Kristianstad när Linda slutat jobbet vid 12 :D


Fan vad jag längtar till julen nu! :)


Av Emma - 26 november 2008 01:06

Buhuuuu....jag börjar snart gråta :(

Har haft kramp på utsidan av låret i typ 1 timme nu!

Tänkte gå o lägga mig innan för jag tänkte att det skulle gå över men så fan heller :(

Hjälper ju inte vad jag gör heller...blää!


Ahh va fan gör man?



*Me like ;p*



Ovido - Quiz & Flashcards