Alla inlägg den 29 november 2008

Av Emma - 29 november 2008 13:22

25 dagar till julafton idag :)


Igår blev det inte så lugnt som jag hade tänkt mig :p

Men förbaskat trevligt iaf :D

Åkte till eko med Tessan och Andreas, shoppade loss lite ;)

Sen hem till stan o hämtade pizza....hade gärna sovit middag efter den men icke ;p

Då stack vi till tessans kompisar o spelade kort....ingen kommentar om hur det gick ;)


Skrattade så mkt igår att jag har träningsvärk i magen idag ;)


Nu storstädar jag som jag skulle gjort igår!

Har legat på alla 4 o skrubbat toa golvet i över en timme nu, fyy fan för sånt golv säger jag!

Men nu är det rent o fint ett tag till, blir inte lika jobbigt att få det rent när jag ska flytta sen!

Nu är det bara bädda rent, stryka och hänga upp gardinerna som fattas :)

Så här till 1:a advent känns det riktigt kul att städa :D

Synd att man inte gör en sån här riktig storstädning oftare för fan va nöjd man känner sig :)


Nu ska jag fortsätta :)

Ska ju va här o förfesta ikväll så det kan inte se ut som tredje världskriget håller på att bryta ut då ;p


Ovido - Quiz & Flashcards