Alla inlägg den 22 november 2008

Av Emma - 22 november 2008 10:11

Brrr, nu tycker jag det är dags för Kabo att sätta på värmen LITE mer!

Är väl inte meningen man ska sitta o skaka för att man fryser när man har fullt med kläder på sig? :(


Bara tanken på att jag strax ska gå utanför dörren får mig att hacka tänder :p


Ne bäst o sticka nu så jag kommer hem igen i tid och blir klar!

Köra inom City gross o köpa nått ätbart :p

Typ yoggi med kork och en torr fralla ;)

Av Emma - 22 november 2008 02:27

Ja nu ska jag krypa ner efter en trevlig och händelserik kväll!

Först skulle vi äta pizza, va sjukt sugen på det idag!

Emma fick ingen pizza :( I rena farten sa jag att jag skulle ha en kebabsallad!!! *suck!*

Va inte alls gott med sallad igen, men fick ju äta lite eftersom jag betalat för det och var hungrig!


Sen hände det en hel del...det började men en tillsägelse om att flytta sig och slutade antagligen i en cell på polisstationen :)

Rätt åt människan tycker jag, kör man bil på fyllan eller vad det nu va (droger?) så får man skylla sig själv!

Bra gjort av R att ringa polisen! :)


Nu ska jag som sagt krypa ner under täcket och försöka få upp värmen!

Upp tidigare än jag räknat med imorn med, va i svängsta o hämtade vinterdäcken innan efter order från pappa, så ska sätta på dom och tvätta av bilen imorn förmiddag ute i stilleryd...lär väl ta en timme eller två att få fälgarna jag har nu rena...dom ska va vita men är mer i en mörk grå nyans ;p


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards