Alla inlägg den 21 november 2008

Av Emma - 21 november 2008 17:39

Ojoj vad tiden har gått fort idag!

Först va jag o Tessan på stan en sväng, systemet va väl destinationen för att vara exakt!

Sen stack vi hem till Tessan o åt, o sen bar det av upp till nya stan för att dricka kaffe :p


Och nu sitter jag här och funderar på vad kvällen har att erbjuda?

Blir en lugn kväll iaf!

Imorn står uppstigning tidigt och kalas på schemat!

Älskade lillkillen fyllde 2 igår :D Tycker det va igår han föddes ;)

På kvällen är det fest hos Kalle som gäller, kan bli en mkt trevlig dag och kväll med massa bus, lek och partaj, känner jag på mig :)


Svar till "sofie": Måste jag namnge någon? Dom som vet, dom vet...andra behöver ju inte veta vem det är?

Eller? :)

Av Emma - 21 november 2008 11:31

Svar till "H": Nej inte Putte. Dom som känner mig vet vem, för mig räcker det!



Så där ja, nu var det fredag igen!

Vaknade av ett motorsåg utanför dörren dagen till ära....behöver jag säga att jag satt spikrak upp i sängen? :p

Alltid lika härligt uppvaknande här!


Blå himmel o solen lyser idag :D

Termometern visar 0 grader, en härlig dag helt enkelt!

Blir nog en runda på stan idag, första gången en seriös stadrunda på flera månader!

Har förvisso noll pengar nästan, men vill ut, se lite folk, va social coh njuta av frisk luft!

Håller på o bli helt dum i huvudet här hemma *mer än vanligt!*


Ne lite kaffe nu, sen duschen :D

Ha en bra dag!


Av Emma - 21 november 2008 01:24

Helt jävla tokgalen på denna datorn!!


Har insett nu att jag antagligen kommer får punga upp med 4-6000:- för en ny inom det närmaste :(

Vilket gynsamt läge jag har!!

Hade väl för guds skull inte brytt mig om jag vetat att jag skulle få jobba så mkt att jag fick en riktigt bra lön varje månad...men nu vet jag inte det!

Antagligen är jag arbetslös på heltid efter nyår, och det suger ännu mera!


Ja men visst, den är 4 år så vad kan man förvänta sig egentligen?

4 år föresten??

Ja...eller...ne fan 3 måste det bli!

Köpte den när jag bodde på Bodetorpsvägen på mina rymliga 28 kvm ;)

Tiden går jävligt fort måste jag säga...känns som att det var igår jag flyttade dit :p


Äsch, snart dags för sängen...är dock inte ens trött :(

Hatar verkligen detta...Det är ju liksom inte bara till att gå o lägga sig o hoppas att jag somnar, för jag blir ännu mer galen när jag ligger o snurrar runt :(


Iofs massa tankar som snurrar runt i huvudet på mig nu....

Jag vill så mkt, men det går liksom inte :(

Försöker glömma allt o bara skita i det, men hur gärna jag än vill så kommer tankarna tillbaka :(

Har vatt lite väl mkt som gjort mig väldans ledsen på sistone nu...


Jag har insett saker som jag aldrig trodde skulle hända...dumt att tro sånt men 6 års vänskap sätter sina spår...

Det är ett tag sen men först nu har jag verkligen fattat att jag förlorat en av mina bästa vänner, för alltid...

Visst han var ett svin många gånger, men det var ändå han som alltid fanns där om jag mådde dåligt, det va han man kunde ligga skavfötters med i soffan utan att säga ett ord....vi visste vad den andra tänkte ändå.

Det var han som stöttade mig genom den svåraste o tungaste tiden i mitt liv!

Det är även han som fått mig till den jag är, det var han som tryckte ner mig så långt ner i skorna man kan komma....det är han som fått mig så tillbakadragen....

Det är han som fått mig att hata lögner, så många gånger han ljög mig rakt upp i ansiktet o sårade mig gång på gång....

Ändå trotts allt detta, så har han och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!

Han är en av dom som betytt oehört mkt för dom senaste åren!


Det är faktiskt ganska jobbigt att inse att vi antagligen aldrig mer kommer prata med varandra, men ändå känns det okej på ett sätt.

Jag skulle velat haft ett avslut på allt, bara fått säga hej då o lycka till i livet!

Det va riktigt tungt i lördags, att vara i samma hus man tillbringat såå mkt tid i....men man får tänka på dom bra sakerna så går det la bra!


Jag saknar min VÄN!


Ovido - Quiz & Flashcards