Alla inlägg den 1 december 2008

Av Emma - 1 december 2008 23:36

Hittade en lista :)


Tid:23.36
Dag: Måndag den 1 december
Sysselsättning: Slappar på soffan!
Humör: Irreterad men ändå glad ;p
Vill: För mkt, men mest ha ett riktigt jobb!
Ska göra: Kolla NCIS o sen sova antagligen.
Dagens goda gärning: Jag verkar fan inte kunna göra något bra alltså!
Dagens irritationsmoment: Parkeringsböterna....behöver jag skriva det!? 
Längtar till: Fredag, helgen och Julen trots att jag ska jobba!
Snällaste man hört idag (om mig själv) : Att jag trots allt är bra på en del ;p
Grej jag desperatly vill ha: En miljon, eller mkt pengar iaf!



Nu har Tessan varit här och kollat på film och pratat massa :DAlltid lika trevligt att umgås med den damen :)Kollade boston teaparty med...ja jisses?!Att folk ställer upp på sånt i tv förstår jag inte men oj vad vi skrattade :)


Go natt!

Av Emma - 1 december 2008 16:52

Jag är så satans jävlars helvetes förbannad!!!

Jag ska ALDRIG och jag menar verkligen ALDRIG MERA parkera utanför mina föräldrars hus!!

Satans jävlars apor till poliser säger jag....

2 Minuter, 2 jävla ynkliga minuter sen satt det en P-bot på framrutan på 500 spänn!

Hade jag sett dom när dom skrev den hade jag bett dom fara o flyga!

Gick in och skulle hämta nycklen till bror och sen köra upp till morfar, pratade med mamma o frågade när det passade att morfar skulle tvätta, sen ut igen!


Av ren välmening har det alltid varit så att man kör upp på trotoaren här på kraftvägen när man stannar på vägen...eftersom att vägen inte tillåter en bil på vägen och en som kommer från andra hållet!

Men jag ska ta mig fan parkera MITT i gatan nästa gång så får folk bli hur sura dom vill!

Inte nått man gör i en handvändning att köra in och backa ut från infarten heller då det är 2 stora stenstolpar ivägen!


Ahh, jag är så satans förbannad så det finns inte....2 MINUTER!!

Jag vet att man inte får parkera på trotoaren....men 2 MINUTER???

Det är just dom där 2 minuterna som stör mig....och att jag inte såg dom inifrån!


Satans PACK!

Av Emma - 1 december 2008 11:41

Ny vecka och nya utmaningar!


Sovit gott inatt iaf så nu är jag pigg!


Idag blir det inte att göra så mkt, har egentligen inget planerat!

Sticka till svängsta o ge mamma pengar och hämta en film, kanske skulle ringa o se vad dom ska ha för mat så man slipper tänka på det med :D


Sugen på att träna idag!

Gäller att passa på dessa dagarna innan tant röd kommer på besök igen :/

Undra om jag ska ha ont i brösten 2 veckor denna gången också?

Förra gången hade jag så ont så jag knappt kunde duscha för fan :p


Ne nu ska jag äta lite frukost :)


*Tack för en underbar Lördagskväll mina vänner! :D*

Av Emma - 1 december 2008 01:28

Som vanligt inte det minsta trött :(


Ont som ett jävla as i ryggen och nacken också.....

Ingen större hitt o ligga upptryckt mot väggen halva natten, annars har jag inget att gnälla på, på den punkten ;)

Alltid trevligt med sällskap även om jag kanske inte har den största sängen på marknaden :p


Snart ska jag gå o lägga mig i den stora sängen, läsa lite och försöka sova!

Sov typ bara 5-6 timmar inatt så borde vara trött....men John blund har inte kommit på besök ännu :/


Fixat ljudet på datorn nu, iaf en sak som går som jag vill!

Så nu kan jag röjja loss till min musik imorn och dona med det jag ska :)


Va ju lyckat igår/inatt fick jag reda på innan :p

Söndags skvaller på mcd ;)

Vissa är dock mer grisiga än andra....förra helgen 2 olika killar, denna iaf en tjej! Hur tänker människan? tänker en sån alls eller?

Usch ne fy!

Det är ju så en annan har ångerst över saker o ting idag, men det kan ju bero på att det inte är riktigt likt mig o göra sånt nu längre!

Men om man jämför med andra så är ju en annan rena änglen ;p


Nu ska jag kolla klart på Beck-film nr 2 :p

Sen blir det sängen!

Ovido - Quiz & Flashcards