Alla inlägg den 23 december 2008

Av Emma - 23 december 2008 02:39

Hmm...ja trött är det minsta man skulle kunna kalla det jag är för :p

Igår va jag helt slut i hjärnan hela dagen!

På kvällen kunde jag inte somna...steg upp halv 5 imorse...lagom trött nu alltså!

Snart varit uppe ett dygn :p

Nej inte bra någonstans, men ska krypa ner nu :)


Imorn blir det ut på stan o leta upp en klänning jag ska få i julklapp :p

O sen får det nog bli en sväng till systemet inför torsdagens bravader :D

Tyade inte riktigt idag om man säger så :p


Tror jag har råkat bjuda halva karlshamn till på torsdag, men det bästa är att hälften av dom inte minns det :)

Visst ska jag flytta...men inte på fredag :p

Ska nog slå till med en fest till när bara soffan o bordet är kvar ;p


Ne sängen kallar på mig nu!

Go natt!


Ovido - Quiz & Flashcards