Alla inlägg den 8 december 2008

Av Emma - 8 december 2008 22:47

Nu sitter jag på jobbet :)

Fått ny tv här, platt-tv :p *de ni*

Men det bästa utav allt, vi har fått en kanal till!

Så nu består utbudet av: 1:an, 2:an, 4:an och 6:an :)

Den där sista kanalen kommer nog rädda många nätter för dom flesta :)


Inatt kommer det nog inte bli så mkt tv-tittande för min del, har en del att göra :)

Ska göra biffar eller köttbullar till imorn, sen ska jag kontrollräkna medecinen....dock inte lika kul nej men det är ju ett tidsfördriv iaf :)


Imorn är jag sugen på filmkväll eller nått!

Fråga Tessan o co om dom är sugna :p

Äh, vi får se vad som händer o sker helt enkelt :p


Ska iaf träna med Becka när jag vaknat och innan jag ska lämna tillbaka brors pansarvagn ;p

Här är man vam vid att köra en 20 år gammal 740 och så sätter man sig i en V70 som man knappt ser över ratten i och som har bromsar som tar bara man tittar på pedalen och man sitter i framrutan när man bromsar ;)

Visst behagligt o så med AC o riktiga lysen o så :p


Nu ska jag nog gå o sätta mig lite vid tv´n innan jag ska börja dona :)



Av Emma - 8 december 2008 13:28

Mhm, ännu en ny vecka!

Började dagen med att ringa till tandläkaren vid 8, sen somnade jag om efter mkt om och men!

Vaknade när jag precis somnat om av att telefonen ringde, någon gubbe som skulle komma och laga frysen!

Men sen fick jag sova till halv 1 iaf :)


Nu sitter jag här, köket är okuperat av en gubbe och 500 saker :p

Börjar fundera på om jag hinner laga mat idag eller inte :S

Ska ju till svängsta när mamma klippt sig, sen får jag stanna där till jag ska till jobbet!


Ska bli skönt o jobba igen :)

Saknar verkligen det och hatar att sitta hemma, får ju panik efter 3 dagar!

Men det är så det är att vara timis, och för att vara helt ärlig så är jag glad att jag inte jobbar fler turer där uppe eftersom det kostar mer än det smakar!


Nu ska jag....ja vad ska jag göra?

Inte ett skit för att vara ärlig....kan ju inte laga mat eller va i köket nu när han är där...

Kan ju gå ut o röka typ :p


Lär återkomma ikväll/natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards