Alla inlägg den 2 december 2008

Av Emma - 2 december 2008 13:26

Go morgon, eller va?

Känns så himla bra *eller inte* att sova så här länge :(

Lovar att jag hade sovit längre om inte pillan ringt o väckt mig, men det va bra att hon gjorde det :)


Idag är det som sagt den 2 December, vilket innerbär att min älskade Mormor skulle fyllt år!

89 år skulle hon blivit idag min lilla fina mormor!

Riktigt så blev det ju inte, inte alls faktiskt,....hon blev bara 76 ist :(

Det har gått 12½ år nu, men inte en dag utan att jag tänkt på henne!

Jag var bara 11 år när hon dog, men SÅ många minnen har jag kvar!

Det känns bra att alltid ha henne med i tankarna faktiskt :)

Idag ska jag hur som helst köra till graven och tända ett ljus, Mamma ville men hon mådde inte bra så jag får göra det själv!


Mörkt o trist ute idag :(

Ska strax hoppa in i duschen, köra o köpa ett ljus o sen till graven :)

Ska fråga becka om hon vill träna senare med!

Annars har jag tankarna på att sola, men ska nog vänta till torsdag eller fredag så jag slipper sola i helgen!


Ne duschen kallar! :)

Ovido - Quiz & Flashcards