Alla inlägg den 30 december 2008

Av Emma - 30 december 2008 23:51

2008 är snart över, imorn med sen heter det 2009!


2008 har varit ett år kantat av skit för min del, men man lär sig alltid något av det onda!

Hoppas verkligen att 2009 bjuder på bättre saker än vad 2008 har gjort!


Tyvärr kommer väl inte detta året sluta lika bra som jag tänkt mig :/

hade verkligen sett fram emot morgondagen, festa med nära o kära och ha kul!

Det kommer jag visseligen säkert ha också, men inte på samma sätt efter denna dagen!

Men allt löser sig, det vet jag....jag hoppas bara personen inser sin dubbelmoral och berättar för mig!

Jag blir besviken och ledsen när folk går bakom ryggen på en, gör sånt dom själva säger sig hata :(


Kände mig som en fis i rymden innan....jag bara fanns där utan att någon såg mig eller brydde sig om vad man sa....

Jag tycker inte synd om mig själv....jag är bara grymt besviken på en jag ser som en nära vän!

Det känns inte bra, men man får gilla läget liksom!


Nu ska jag gå o sova och hoppas att morgondagen/kvällen blir toppen!

Blir nog fest här hos mig o sen vidare till stigmännen eventuellt :)


Gott nytt år på er :D



Ovido - Quiz & Flashcards