Alla inlägg den 21 december 2008

Av Emma - 21 december 2008 12:54

Idag är ingen vanlig dag, idag är det mammas födelsedag :D

Den 21 December 1958 såg hon dagens ljus första gången, för 50 år sen alltså :)

Kalas o grejer idag för henne :)


Igår var en bra dag!

Först höll jag mig hemma i svängsta, tvättade och gjorde några pepparkakor :)

Lånade brors bil, körde hem, gjorde vid mig, hämtade Tessan sen var det Bowling som stod på schemat :)

Behöver ju inte gå in på hur det gick för mig ;p

Ledde ett bra tag men sen gick det utför....kom inte sist iaf ;)

Efter bowlingen stack vi hem till mig, drack o pratade lite!

Sen till compa...Jaa vad ska jag säga??

Så jävla skoj helt enkelt :D

Pojkarna var ju bara för söta ;)


Idag är man kanske inte så pigg som man hade önskat, men det får ju gå ;)

Ska ta mig nått att äta snart så jag kan duscha o göra vid mig sen!

Packa ner lite kläder o sånt som jag ska ha med mig också, sova i svängsta inatt eftersom jag ska upp vid 4, åka till gbg med en vårdtagare :/

Vad gör man inte för pengar?

Jävligt lättförtjänta pengar iofs :)

Sitta på ett tåg hela dagen ;)


Ne nu ska jag nog fixa till lite!


Ha det bra!


Ovido - Quiz & Flashcards