Alla inlägg den 7 december 2008

Av Emma - 7 december 2008 23:27

Ska nog låsa in mig och inte gå ut eller tänka tanken på att göra något på ett bra jävla tag alltså!


Är så grymt trött på denna otursförföljelse nu!


Vissa är födda för att ha tur, vi andra får ta det som blir över liksom.....Det där som ingen annan vill ha med att göra.


Ibland suger livet ordentligt, jag har haft en ganska seg period nu då inget och jag menar verkligen absolut när ingenting funkar eller går som man hade önskat!

Man får ju hoppas att turen vänder annars kommer jag stanna inne resten av livet :p

Nästa gång blir jag väl rånad eller nått! ;p


Go natt!

Av Emma - 7 december 2008 15:16

För det första glömde jag ju berätta vad jag såg i natt!

När jag kom hem satt det en RÄV utanför min dörr...just det en räv!!

Jag trodde först det va en hund och blev lite halvrädd, när jag insåg att det va en räv trodde jag att jag såg i syne!

Han satt här och tittade på mig och jag på han sen gick han lugnt o fint iväg :p

Första gången jag sett en räv mitt inne i stan...nästan lite läskigt men häftigt ;)


För det andra så pratade jag precis med pappa....

Skulle ju hämta bilen i svängsta idag...men nu kan den stå där ett tag till, för den är inte riktigt bra o köra med :(

Bromsarna tar jättefint o så nu, men nu har det börjat lysa en lampa om att någon bromskrets är sönder! :(

Pappa har aldrig sett det innan o har inte en aning om vad det kan vara, och inte bror heller, dom har letat igenom den där "gör det själv boken" hur noga som helst men det står inget om det!


Blir så jäkla trött på detta nu, eller deprimerad kanske är ett bättre ord!?

Ska till tandläkaren imorn med, men det går ju inte eftersom jag går i asarum!

Ska ju jobba också, men det får fan lösa sig på nått sätt...nu behöver jag verkligen pengarna mer än allt annat!


Suck suck suck säger jag bara!

Av Emma - 7 december 2008 14:22

Joda jag lever :)

just idag känns det dock som att tåget har kört över mig :p

Kan bero på att jag satt/låg på marken några timmar igår o hjälpte pappa med min bil!

upp och ner, upp och ner, upp och ner en si så där 100 ggr :p

Nej det gick inte bra...hade jag faktiskt inte förväntat mig heller!


Kvällen var trevlig!

Förfestade här, jag , melle o patrik, rasmus och adam kom inom en sväng också!

Fick ett ryck och gjorde soppa precis innan vi skulle gå ut...gott, men lite starkt kanske ;)


Bion i fredags var också bra!

Kan sumera helgen som riktigt trevlig helt enkelt :)


Det finns idioter, sen finns det idioter....sen finns det sånna som jag skulle vilja kalla helt jävla hjärndöda!

Kan inte tycka synd om sånna, skyll sig själv!

För 3-4 veckor sen satte han dit en som körde rattfull....och sa hur illa han tycker om sånt....sen gör han likadant själv och krockar dessutom!

Jag trodde faktiskt inte det....blir så jävla arg när jag hör sånt!



Ovido - Quiz & Flashcards