Alla inlägg den 3 december 2008

Av Emma - 3 december 2008 01:05

Ja, precis hemkommen...typ ;p


Ikväll har vi varit hos Melle och spelat spel :)

Garvat magen av mig nästan, för fy fan vad jag skrattat :p

Inteligensnivån var inte så hög på någon av oss kan jag inte påstå ;)

Helt sjukt trevligt as usual :)


När jag väl kom hem så inser jag att proppen till kylen har gått....Suck!

Inga proppar hemma så jag ringer tessan o frågar om hon har, men nej :p

Så jag ringer till mamma och hoppas att hon va vaken, vilket hon var som tur är!

Så det var bara till o sätta sig i bilen o driva till svängsta o hämta proppar!


Men nu sitter jag äntligen i soffan och njuter en stund innan sängen kallar!

Upp relativt tidigt imorn och åka till ronneby bruk med mamma :)

Sen till Ö&B för att se om dom har hatthyllan jag vill ha i lägenheten där :)

Tack för en trevlig kväll :D

Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards