Alla inlägg den 14 december 2008

Av Emma - 14 december 2008 22:21

Sitter på jobbet och glor...eller lider skulle jag väl vilja säga!

Som om det inte vore nog med förkylningen och världens hosta så tyckte tant röd att det var dags att hälsa på ikväll :(

Finns inte många tillfällen när jag har ont någon stans, då jag känner att jag hellre skulle vilja dö....men denna tiden känner jag så!

Finns inga ord i helvetet som kan beskriva denna jävulska smärta alltså!


Hade jag kunnat ligga hemma på soffan nu hade jag säkerligen legat o pylat och spytt som vanligt!

Men nej, jag sitter på jobbet och plågas ist...men det får gå helr enkelt :p

Smärtlindrande och mkt vatten så!


Nu har jag fått förklaringen till att jag såg och kännde mig svullen som en ballong igår :p

När jag såg fotorna Emme tog undrade jag vad i helvete som hade hänt....men fanns tydligen en orsak ;p

Antagligen samma orsak som gjorde mig så onykter igår...


Är redan hungrig, men får nog vänta 1½ timme till jag äter iaf så jag inte dör av hunger framåt morgonen!


Ska ha medarbetarsamtal imorn innan jag sticker hem med...vilket innerbär att jag lär bli kvar här till 8 ist för 7!

Fast som det känns nu med hostan och värken så kommer jag med nöd och näppe klara mig fram till 7, så upp my ass att jag tänker stanna kvar!

Ska trots allt köra hem dom där 5½ milen också....inte så sugen på att kvadda mammas o pappas bil si du :p


Nu ska jag spana vidare lite här :p

Av Emma - 14 december 2008 15:10

Japp, söndag igen!

Vart tar tiden vägen??


Igår var det då alltså fest :)

Först va vi här, men sen drog vi till Emil *tror jag han hette*, brors kompis som bor precis jämte compa :p

Där dansade vi runt "granen" och hade duktigt skoj :D

Bror lyckades ta mig fan också få mig att dricka nått som va jävligt gott iofs, men jag borde lärt mig för längesen att jag INTE ska blanda...men joda!

Och ännu mera ute...blev bjuden till höger och vänster...alltid trevligt iofs :)

Fick med mig en skylt hem också, det tackar vi becka för :p

Fick stryk av den jäkla skylten också....det blåste lite inatt och jag fick kanten precis vid ögat så det revs upp lite :s

Men det går över :)


Idag blir det vila, ska försöka sova lite till snart också!

Jobba inatt så jag måste vara utvilad!


Funderar dock på att göra kola när skidskyttet är slut :)

Har ju en viss svaghet för just den sporten :D

Ovido - Quiz & Flashcards