Alla inlägg den 9 december 2008

Av Emma - 9 december 2008 04:41

Du skojar inte vilken förkylning jag åkt på inatt!

Började innan ikväll med att jag kände mig lite konstig i halsen och ovanligt trött för att ha sovit tillräckligt länge....nu förstår jag verkligen varför :(

Näsan är helt igenkorkad, halsen värker och jag svettas som en gris!


Har iaf lyckats göra helt underbart goda biffar med ost i :)

Hittade ett recept som lät gott och JA, detta måste jag helt klart testa att göra hemma någon dag!

Dock inte med över 1 kg blandfärs....för det tog sin stund o steka :p

Nu är det bara världens berg med disk också....tur det finns diskmaskin :)


Nu är jag värd en cigg, om det går vill säga...

Sen räkna medecin, sen är det ju nästan hemdags, får bli en kopp kaffe idag innan jag ska hem så jag inte somnar på vägen :p


Go natt säger jag nu!

Ovido - Quiz & Flashcards