Alla inlägg den 5 december 2008

Av Emma - 5 december 2008 08:47

Yey, uppe tidigt idag :p

Inte pigg någonstans dock, men det ordnar säkert till sig, är ju inte van vid att vakna så här dags :p

Iofs vatt vaken sen kvart i 7 ;)


Ringde felanmälan om frysen...det lät ju inte som att det va så högprioriterat direkt :/

"Vi får se om dom kommer idag om dom har tid" !?!?!

Jaja det är ingen fara om all min mat blir förstörd, jag är miljonär har jag hört :p


Funderar på att gå o sola nu snart, frågan är om det är öppet?

Försökt hitta öppertider på nätet min hittar bara telenr!


Annars då?

Joda får bli en vända till mamma o pappa, eller bror o lämna innehållet i frysen, sen systemet och sen är det dags o göra vid sig för att sticka till bion vid halv 6!

Imorn ska vi laga bilen....utomhus...lär bli varmt och gott har jag hört :p

Vilket innerbär att jag lär få gå upp lika tidigt imorn med!

Funderar dock på att lämna bilen i svängsta idag....fast då kommer jag inte dit imorn :(

Vi får se hur saker och ting löser sig!


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards