Alla inlägg den 16 december 2008

Av Emma - 16 december 2008 14:49

Okej, blev inget hål i plånboken idag.....men det kommer att bli :(

Den där nedrans tanden jag haft hål i, i över ett år....nu måste jag laga den iaf :/

Plus en annan tand....en framtand, hon sa att hon såg att det va hål i den....synd bara ett det alltid sett ut så där :S

Men ska iaf ge med mig och laga den andra tanden iaf!


Nu ska jag äta lite sen köra tillbaka med brors bil!

Hann inte till jobbet idag, för det tog tid hos tandläkaren och på amv!


So long!

Av Emma - 16 december 2008 10:14

Jaaa...06.22 flög jag upp ur sängen!

Trodde det var en lastbil eller något annat stort som kört in i huset här, för det va ungefär så det kändes :p

Sprang runt hela lägenheten som en yr höna och undrade vad i helskotta som hände...tittade upp mot dom andra husen och fattade att det inte bara var jag som vaknat av detta :p


När jag sätter på tv´n nu hör jag på nyheterna att det varit ett skalv i Malmö 06.20 imorse!

Tänkte först, njaaee alltså det är ju inte så sannolikt att det va det jag vaknade av.

Så jag ringde till mamma, och jag frågade henne om hon kännt nått...joda, visst var det så att jag vaknade av det :p


Lite tufft ändå, men jäkligt skrämande samtidigt!


Nu ska jag hoppa in i duschen o sen sticka o hämta bilen osv!


Idag säger vi grattis till Melle :)


Av Emma - 16 december 2008 00:21

Japp japp, fullt ös sen jag vaknade idag!

Först till ad-center o lämnade tillbaka bromsbackarna som jag inte behövde...så nu är det plus i plånboken igen!

Ne föresten...först ringde jag kärringen på arbetsförmedlingen....och angående den subban så kan hon dra långt åt helvete kan jag ju säga!

"Du har inte hört av dig så då avanmälde jag dig från a-kassan"....

Om jag inte hör av mig lär det ju innerbära att jag fortfarande jobbar va?

Mmm, just det för annars skulle jag ju inte få ett ruttet öre!

Alltså är det bara jag som är trött på dom jävulska idioterna på amv?

Finns visst trevliga människor där inne.....men jag har råkat få den mest idiotiska kärringen av dom alla!


Hur som helst, förbannad och helt uppgiven kommer jag till svängsta...får lite mat i magen som hade blivit över....myspratar lite med mamma och äter lite godis, innan pappa kör hem mig!


Ikväll har jag varit hos tessan och druckit kaffe :D

Sen skulle dom sticka o basta så jag gick hem med min mensvärk :p

För ja, denna dagen har varit en enda stor plåga på grund av den satans skiten :/

Men imorn är det nog bra för jag känner inte så mkt nu :)


Nu ska jag snart gå o lägga mig...inte ett skit trött....men ska hämta brors bil på hans jobb imorn, till tandläkaren i asarum, vidare till jobbet för att få en sketen lapp påskriven så jag får mina pengar!, sen hem till stan igen och till amv o lämna lappen och se till att kärringen fixar till allt igen! *vilken gång i ordningen är detta nu? 28:e?!?*

Hem, duscha och äta sig nått litet kanske för att sen ut och äta med favvoriterna :D


Ja, fullt ös men det är ju bra så går den dagen fort iaf :p

har grym ångerst över tandläkarbesöket just nu bara.....behöver inga fler hål i plånboken just nu :/


Ne lite tv nu sen sängen! :)

Ovido - Quiz & Flashcards