Alla inlägg den 28 december 2008

Av Emma - 28 december 2008 23:14

Har blivit sjukt dålig på att skriva här...men allt har sina anledningar...


Det har varit en bra jul iaf :)

Mkt trevligt på Juldagen, då det först var förfest här sen utgång på compa :D

Annandagen började med fika på briggen med Melle o Patrik :)

Sen blev det lugnt, låg på soffan i stort sett hela dagen....senare på kvällen stack vi till nytorpet o bastade...mkt trevligt det också :)


Igår skulle vi haft filmkväll...Men jag o Melle va lite sugna på att få ut o spana läget på Harrys...sagt  gjort, ett glas vin o sen gick vi dit...

Studentfest!?! Nee, inget för oss så vi begav oss till Loch ness istället :)

Där var det trevligt och träffade en massa folk :D


Idag har det varit lugnt som tusan :)


Sitter o funderar på vad man ska hitta på Nyår?

För tillfället är jag väl inte så sugen på nått alls, men får ta mig i kragen o hålla mig uppe i 3 dagar till!


Nu är man arbetslös o värdelös igen :(

Där har vi förklaringen till mitt mående....

Men man får väl hålla tummarna o söka jobb till det blöder i öronen!


Jag SKA ha råd o köpa 3-dagars till SRF iår.....jag bara SKA DIT!

Första gången jag vill dit över något annat!

Om jag så ska behöva sälja soffan så ska jag ;)

Ne det löser sig säkert det med :p


På återseende! :)

Ovido - Quiz & Flashcards