Alla inlägg den 4 december 2008

Av Emma - 4 december 2008 22:18

Ja, det är väl det enda jag har att säga om detta!

Otursförföljd eller vad? Ja det verkar fan inte bättre :(


I tisdags gick ju proppen till min kära kyl/frys....bara till o byta tänker man ju då....Men ICKE!

Nu inser jag orsaken till att proppen gick....

Min frys är död, allt tinar och isen smälter! *fuck*

Kvittar ju liksom om jag ringer kabo nu, för det är ju inte så att dom har frysarna på lager direkt :(


Jag blir så jäkla trött på detta!

Först böter, sen proppen och idag fick jag snällt o fint punga upp med 2000:- på saker till bilen och nu detta!

Tur att jag jobbade röven av mig i oktober så jag fick en fin lön i november....och vilken tur att jag absolut inte hade tänkt spara lite pengar!

Livet är ju bara för härligt ibland...eller?


Det enda positiva är att jag tränat idag, att vi ska på bio imorn och fest här på lördag! :)

Kommer väl däcka innan kl 10 med min tur just nu eller så :p



Hämta tvätten nu, sova tidigt o gå upp vid 7 imorn och fånga Kaj!


Go natt!


Av Emma - 4 december 2008 00:31

Har haft en bra dag och kväll!

Umgåtts med mamma hela dagen, sen nu ikväll har jag o Tess varit på Mcd o skvallrat lite ;)


Nu är jag trött, slappar på soffan, ska snart sova och mår allmänt bra!

Förutom att jag ska slänga 1000:- på bilen imorn så känns allt kanon :)


Nu tyar jag inte skriva mer :)


Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards