Alla inlägg den 13 december 2008

Av Emma - 13 december 2008 14:08

Det är ändå något speciellt med denna dagen :)

Minns när man gick i skolan och kollade på lucia-tåget...det va fina tider det :)


Idag vaknade jag ganska tidigt, kl 10 fast jag ställt kl på 11 :p

Så ja har hunnit städa undan lite här, diska och varit på systemet!

Sprang runt där i säkert en kvart o letade efter Beckas öl ;p


Har fått reda på en del roliga saker på sistone....

Den sista människan på denna jord jag trodde skulle vara otrogen har visst vatt det....hmmm....okej, mitt samvete mår inte så bra kan jag ju säga för jag råkade visst ha en del i detta att göra...

Men o andra sidan, hur skulle jag kunna veta?

Hade jag vetat hade jag aldrig gjort det, men det är liksom för sent nu!

Allt som glimmar är tyvärr inte guld!


Samma människa har förklarat för mig OTALIGA gånger att man absolut INTE kan ha en volvo!

Det är bara idioter, bönder och efterblivna människor som har det!

helt ärligt skiter jag i just den delen, för min egen del...

Saken är den att personen äger nu en volvo själv!

Ja man slutar då aldrig förvånas iaf det kan jag ju säga :p

Jag skrattar bara åt alltihopa....för det jag har hört på sistone och det jag vet men inte sagt till någon väger ganska mycke tyngre än allt skitsnack från  denna patetiska människa!

Ett ljud till och jag vänder upp och ner på hela din tillvaro....du har satt dig i sitsen själv, då får du nog försöka ta dig ur den och förklara varför vissa saker har blivit gjorda trotts att det ALDRIG mer skulle!

Som sagt....jag skrattar bara åt svineriet....för jag tycker inte synd om dig, men om andra som jag inte ens känner!


Det är det jag säger...karlar är svin :D

Ovido - Quiz & Flashcards