Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Emma - 1 juli 2008 23:32

Usch ja, är så rastlös så jag vet inte vad!

Inte konstigt när jag sov till 3!


Sitter o kollar film nu, väntar på att dödlig fångst på discovery ska börja vid 12..

Hoppas jag är lite tröttare efter det!


Va iväg med mamma innan, va i bromölla på Br skor o letade skor...men vi kom fram till att vi nog behöver förstora fötterna..för inte ens strl 35 passade!! Va fan, innan kunde man ha 37 i skor!

 Åkte vidare till skopunkten...men samma sak där :(

Så det blev en tur till Ö&B o sen till max!

Gott som fasen, riktigt längesen man åt det nu!


Nu ska jag se vad vi kan hitta för gott o tugga på ;)


Av Emma - 1 juli 2008 15:19

Ja nu är jag vid medvetande igen!

Dock lite förvirrad...Jag vaknade nämnligen på soffan! *say what!?*

Grejjen är den att jag vet att jag va uppe på toa, och la mig i sängen igen...så hur i hellskotta har jag kommit till soffan?


Gick bättre än väntat på jobbet inatt faktiskt, va mellan 3-5 de va dödens jobbigt o hålla sig vaken, men ställer man mobilen på 10 mins intervaller så är det lugnt, hinner knappt nicka till ju!


Nu ska jag vakna till lite mer, sen ska jag till svängsta och iväg med mamma!

Återkommer säkert senare!


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards