Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Emma - 15 juli 2008 20:38

HOST!

Nu har jag tålt det mesta...haft tålamod o tänkt att någon gång tröttnar väll människan!?!?

Men det är tydligt att så inte fallet är...tyvärr!


Jag vet inte vad det är som gör mig, en människa med världens jävla nervrubbningar(???), så jävla intressant?? Ja just DU!

Är det för att jag säger som det är, eller undanhåller det jag kanske borde berätta?

Vissa saker vill man kanske inte berätta, för att rädda sitt eget skinn...fel kan tyckas...ja kanske...helt ärligt skiter jag i vilket nu!

Jag ljuger iaf inte till skillnad från andra, skillnad på att undanhålla sanningen o ljuga...för det är inte min sak att berätta sanningen helt enkelt!

Varför är man inne på en persons, som man tycker är helt jävla dum i huvudet, sida stup ikvarten??


Hade jag inte vetat det jag vet, kanske jag med hade vatt så jävla nyfiken...men vad ger det mig liksom?

Vad har jag för nytta av det? Ska jag skratta eller gråta åt allt jag ser o hör?


Jag har fått nog, jag vet att jag inte borde, men snart håller jag inte truten längre...

Tålamod är nått jag har ganska mkt av, det måste man ha när man jobbar med det jag gör...för hur fan skulle det se ut om jag gick runt o blev förbannad på dom så fort jag tycker att något är fel?

Vissa har väääldigt svårt o förstå vad man säger, så är det ju bara!


Vill ni veta något? Fråga då för fan!


Jag kan berätta hela mitt liv från början till slut, men vem skulle vara intresserad?

Vill någon veta så frågar dom, vill jag berätta, så berättar jag.

Vissa saker undanhåller man, andra berättar man..för sina vänner!

Är man nyfiken på en människa så märks det, på ett eller annat sätt.

Bryr man sig inte, så märks det ganska tydligt!


Det suger i fingrarna, men vill ni veta?

Fråga...så berättar jag kanske :p


Inte så många som fattar detta inlägget kanske...men ni som känner mig fattar iaf :p

Jag är trött på att hålla käften längre...till alla...som det verkas tro!


Nu är jag ledig, det nalkas östersjö och alkoholintag :D

Jag firar helg innan alla andra...för mig är det helg mitt i veckan, eftersom jag jobbar helgen!


Hejs!


Ovido - Quiz & Flashcards