Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Emma - 20 juli 2008 23:25

Ja, jag är helt sjukt trött!

Feber o jobb....alltså inget jag rekomenderar, inte i 12 timmar iaf :(

Ne de e fan inte lätt o heta Emma idag...lip o pyl :(


Insåg att jag glömde ta med min kudde när jag körde imorse med...så nu får jag antagligen vara utan den när jag åker till mamma o pappa....för jag ska fan SOVA imorn!

Har ju en sån där speciell nack-kudde som är stor o otymlig som fan rent ut sagt...den tar man inte med sig på tåget direkt :/


Får la se hur många timmars sömn det blir inatt med tanke på hostan jag ligger inne med!


Nu ska jag tänka på refrängen iaf!

Imorn bär det hur som helst av till svängsta, där jag befinner mig till onsdag morgon, sen kommer jag inte tillbaka förens söndag kväll/natt :D


Har ni föresten hört vilket superväder det ska bli i mitten av veckan? :D

Det har jag!


Go natt!

Av Emma - 20 juli 2008 00:46

Men jag är ganska glad för det iaf!

För nu är det sista natten jag måste ha stängt överallt för att kunna sova...de blir ju då lite varmt alltså :p

Men har iaf kunnat sova hemma i min egna säng, det är guld värt :D


Har åkt på världens feteförkylning med :(

Ont som fan i halsen o massa slem så jag har fått tillbaka min underbara hosta...*not*

Får trycka i mig massa vitlök dom närmsta dagarna så jag blir frisk till onsdag!

Längtar så oehört mkt nu :D


Är i stort behov av sömn...jobba 12 timmar tar ganska hårt har jag fått erfara idag :(

Iofs 1 timmes rast, men vad finns att göra i urshult liksom? ;)


Ne borsta tänderna & co nu sen blir det sängen!


God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards