Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Emma - 4 juli 2008 17:52

Ska sova mig en stund nu...

Vatt med Becka o wallin på stan en stund, skönt o få prata av sig lite!

Becka förstår så himmla bra, hon vet exakt vad jag tycker o känner, inget man behöver förklara sig för...hon vet hela historien och varför allt är som det är!


Vem tror ni kommer när vi sitter på marinan?

Om inte idioten själv...hade önskat att jag bara kunde sluta titta, o inte bry mig, men de går ju liksom inte :( *suck!*


Ne försöka komma till ro en stund nu, får se om de går o somna eller inte!


Återkommer imorn!

Av Emma - 4 juli 2008 13:02

Alltså jag funderar allvarligt på o ringa till jobbet o sjukanmäla mig!

Inte för att jag är sjuk direkt....men jag har inte sovit inatt :(

Somnade inte förens närmare 5, sen vaknade jag vid 9 o va pigg, men somnade om till halv 1 iaf, vaknat 10 ggr däremellan också :(


Men varför ska jag låta någon annan styra mitt liv så till det negativa?

Varör tillåter jag mig själv o vara så jävla ledsen?

Jag ser bara massa bilder framför mig :(


Nej men ärligt talat, jag får vara ledsen, jag skäms inte ett ugg över det, ojag erkänner att jag är helt knäckt och förstörd.

Tänk er själva...han jag velat ha fram o tillbaka i 4-5 år, som jag "nästan" haft, vi har träffats mellan alla flörtar och kortare förhållande....för antagligen finns det något där som aldrig kommer försvinna hos nån av oss.

Det var HAN som hörde av sig i slutet, det va HAN som ville umgås osv...

Helt plötsligt är allt borta, alla käsnlor försvann så där över en natt :(


Jag vet ju att det säkert kommer bli bra igen, för det blir det alltid....trots att man inte alltid vill, för jag vet att jag blir sårad så in i helvetet, men jag älskar dig!


Ne, jag pallar nog fan inte jobba inatt.....borde kanske flytta dit ist?

Just nu är jag kapabel till vad som helst tyvärr!


Ringa becka nu iaf!

Av Emma - 4 juli 2008 01:45

Dags o krypa ner nu!

 Om jag kommer kunna sova vill säga...vilket är ett måste om jag ska orka jobba imorn natt!


Alltså ja...jag finner ärligt talat inga ord...känner mig helt tom.

Utnytjad? skulle man kunna kalla det så?


"Jag tycker om dig men det skulle inte funka med et förhållande när jag är iväg hela veckorna"

Okej, o dom känslorna försvann så där över en natt eller?

Jag är så fruktansvärt besviken, ledsen, knäckt och förbannad!


Jag trodde på dig denna gången, jag trodde inte det bara va tomma ord som alltid annars, men jävlar va fel jag hade IGEN!


Ne, go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards