Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Emma - 27 juli 2008 21:42

Ja nu är jag hemma igen!

Nästan iaf;) är hemma hos mamma o pappa, ska hämta mina saker sen köra hem till stan!


Jag har haft det helt underbart!

Fast jag ska inte sticka under stolen med att det varit grymt varmt, FÖR varmt för att bo i husvagn faktiskt!

Det är som att vakna i en bastu på morgonen...


Vi har varit på Liseberg, shopat, varit på smögen och badat och gått på smögenbryggan (en upplevelse i sig!) dock var det stekande hett när vi var där så man plågade nästan sig igenom den..

Dom sista 2 dagarna nu har vi bara legat på stranden :D

Kan ju säga så här...har man inte badat o solat innan så ser man ut som jag nu....knallröd minst sagt ;) *ajajaj*

Men OJ vad bra jag haft det ändå :D

Valde verkligen rätt dagar att åka dit kan jag ju säga :)


Nu är det jobb denna veckan som gäller, hela veckan minst sagt :/

Men det får jag ta nu när jag haft det så himmla bra :D


Bilder kommer så småningom, digitalkameran däckade av värmen, så det har blivit mest mobilbilder, men det funkar det med :p


Nu ska jag plocka iordning detta, sen köra hem till mig...slänga mina blommor kan jag tro ;)

 Återkommer en annan dag!


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards