Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Emma - 6 juli 2008 16:09

Jaha, nu är denna helgen slut!

Fast nu bryr inte jag mig så mkt om vilket!


Nämnligen så att pappa har semester nu, 6 veckor :D

Ja, jag spenderar nästan mer tid hos mamma o pappa än hemma hos mig själv....finns ju anledning till det med!

För det första så älskar jag mina föräldrar över allt annat, o sen har jag någon o prata med hela tiden när jag är där, jag slipper vara själv när jag mår så här dåligt :(


Förövrigt 17 dagar kvar nu, till jag åker iväg...5 dagar!

Någon som förstår hur mkt jag längtar?

Minisemester ska jag ha, 5 dagar i Göteborg, denna underbara stad!

Min dröm, mitt mål är att flytta dit...jag är väl ganska medveten om att det nog bara kommer förbli en dröm tyvärr :(


Om 2 helger är det Östersjö....jag är ganska glad att jag jobbar....för jag vet vad som händer annars om jag får syn på nån, o jag hoppar helst över det.

Fast jag är så sugen, på o ge tillbaka, få ur all skit jag har inom mig....till den jävlen som startat det! :(


Njae, nu ska jag nog hem till svängsta, ta mammas cykel med mig hem, cykla en lång runda ikväll...

Måste komma på nån mat med....alltid lika trist :(


Ne jag tror fan jag ska ta en paus från detta ett tag!

Skriver bara massa tråkiga saker, lär ju inte va så jävla roligt o läsa om!

Tar en paus från mitt liv nu...orkar inte längre helt ärligt!


Hejs!

Av Emma - 6 juli 2008 09:02

Eller man borde kanske säga god morgon!

Fast för mig är det duktigt mkt natt....e trött som fan rent ut sagt:(

Kunde ju inte sova igår...sov iaf en timme mellan 18-19 hemma hos mamma o pappa!


Är duktigt förbannad nu....ovanligt va?

Sömnbrist kallas det har jag hört, satt o lipade hela vägen hem...helt normalt menar jag?!

Ne 10 timmar är fullt tillräckligt o jobba när man jobbar natt, 11.25 är FÖR mkt!

Har mina aningar om vad mina humörsvängningar beror på....tragiskt men sant!

Lär ju bli ett problem till nästa vecka...eller helg lär det väl få bli!


Ohh nej, nu är jag helt snurrig i skallen, dags för sängen nu!


Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards