Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Emma - 7 juli 2008 17:10

Hatar jag mig själv, fattar inte hur man kan vara så oehört trög egentligen!

Hat suttit med en bläckpenna o grejjat på vaden en stund nu...med spetsen UTE!

Hur lyckas jag?


Och ibland blir jag stolt över mig själv...typ idag!

När jag vill svara på sms, men ger fan i det....han är inte värd det!

Han valde...ingen mening o försöka komma krypande o dessutom göra likadant mot någon annan, för det är ju inte första gången så att säga han gör så!

Jag sket i det, raderade det bara...


700:- !! För 2 begagnade däck!!

Alltså dom skäms ta mig fan inte för o ta betalt det kan jag ju tala om!

Kom ju dock på att jag måste ha 2 till :(

Får väl ge fan i o köra mer än nödvändigt helt enkelt.


Ska ta cyklen här i svängsta nu sen köra hem till mig själv, laga lite mat o sen cykla mig en runda!

Ska ringa pillan o se vad dom gör tror jag bestämt :)


16 Dagar kvar!

Av Emma - 7 juli 2008 10:16

Idag är det måndag....tvättdag dessutom, bittert men sant!

det tråkigaste som finns...hade vatt skönt o kunna köra hem med det till mamma....men njae, alltså sånt gör man bara i nödfall!


Ska dock sticka till apoteket nu...handla mig lite saker....


Imorn fyller jag år...23 år...usch!

Ska ha kalas här på söndag...se hur detta går!

Måste iaf baka o dona, ska baka vaniilj o kanelbullar, rulltårta o nått mer!


Senare idag ska jag o pappa köra o skaffa däck till min bil!

bestämde mig igår för att vänta med damsugaren....kan önska mig det i julklapp ist...den jag har nu funkar ju fortfarande, så det är ju ingen panik liksom!


Beställde förövrigt en ny mobil igår :D

Måste ju skämma bort mig själv lite när jag fyller år!

När ingen annan lär göra det!


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards