Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Emma - 12 juli 2008 14:58

Jag har som bekant lite svårt att sitta hemma utan att göra något om dagarna!

Nu har jag städat, diskat och bakat!

Så vad ska man göra nu?


Är ju ganska nojjig när det gäller bilkörandet dagen efter man druckit....väntar hellre ett tag för länge än för lite!


Jag tänker så mkt på detta med lägenheten i svängsta med...

Vill verkligen flytta, för jag trivs inte ett skit med detta längre och jag tycker denna lägenheten är alldeles för stor och dyr för att vara en 1:a.

Men kommer jag ångra mig? det är ju frågan...då ger jag upp ett perfekt läge i stan, för hur lätt är det att hitta en etta på markplan med balkong?

Man kan alltså bli knäpp för mindre saker!


Ne, se om disken är torr så jag kan stoppa in den...nått o fördriva 5 minuter på iaf :p

Av Emma - 12 juli 2008 12:38

Eller vad man ska kalla det för :p


Tyck jag är helt slut i hjärnan nu, för det brukar jag få höra men bryr mig inte!


Det är så här att jag har värsta fetefinnen på öronsnibben...det gör helt sjukt grymt ont!

Hur ska jag göra för att lyckas få bort den?

Ja, jag har försökt trycka ut den, men hur lätt är det när den sitter där den gör?


Någon som har nått tips? :)

Av Emma - 12 juli 2008 10:42

Go morn!


Nej, jag är inte pigg idag :p

Men jag mår inte dåligt heller, antagligen för att jag fortfarande känner mig onykter :p


Hade en väldans trevlig kväll igår!

Hoppas kvällen idag blir lika bra om inte bättre :D


Nu ska jag strax gå bort till apoteket, sen ska jag baka inför imorn, för igår blev det inget...gick lite åt helvete skulle man ju kunna säga :(


Återkommer kanske senare om jag har tid!

Ovido - Quiz & Flashcards