Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Emma - 5 juli 2008 14:30

Go morn, eller vad man säger!

Nej jag är varken utsövd eller pigg nånstans, men de e ju så jävla varmt här!


Linda ringde o ville bada med, sen tittade vi på himmlen...då bestämde vi att inte bada :p


Ska nog hem till mamma o pappa, tigga lite mat, städa bilen rikigt ordentligt, och låna deras soffa på altanen o sova mig en stund!


Kom på inatt när jag satt på jobbet att jag faktiskt fyller år på Tisdag! ;)

Kanske något man helst vill glömma...eller inte bry sig om iaf!

Jag menar, 23 år? vad är det o bry sig om?

Så jävla roligt är det fan inte o bli gammal, för det är just vad jag börja känna mig :/


Hur som helst så har jag önskat mig en dammsugare, eller rättare sagt, jag vet att jag ska få en dammsugare...och kanske eventuellt 2 nya däck, eller nyare åtminstonne.

Det är liksom så att jag drabbas av sånna här saker när jag absolut inte har ett öre!

Först inbrottet, sen punkan med stort P :(

De e ju liksom inte gratis, o utan musiken blir jag fan snart knäpp alltså!

Och 2 nya däck är ju ett måste eftersom man inte får köra med 2 olika på samma axel :( *Bläää!*


Har egentligen tvätt-tid idag...men nee, jag orkar fan i mig inte med det idag!

Jag ska kräva att alla ska få tvättmaskin i sina lägenheter hädanefter!

Det är liksom inte bara ner för en  trappa i samma hus som jag bor i....ohh nej, det är upp för världens segaste backe, som är 300 ggr segare med en överfull tvättkorg i famnen!

Lätt för alla dom "dära" som har massa barnvagnar o springer runt med!

Jag ska skaffa mig en sån där kärra o dra runt min med :p


Ne, klä på sig o köra till svängsta...handla först bara!

Ovido - Quiz & Flashcards