Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Emma - 31 juli 2008 18:19

Måste få klaga lite....sen jag åkte iväg har besökarna minskat jättemkt på min blogg :(

Visst, jag är inte jätte aktiv här just nu...men jag jobber nästan röven av mig känns det som!

Ledig imorn iaf, nej jag pallade inte jobba 12 dagar på raken!

För nu har jag tagit på mig ännu mera eftersom det går maginfluensa och 2 st har slutat inom loppet av 2 veckor!

Så det finns en hel del jobb över så att säga.


Jag undrar om man någonsin vänjer sig vid att gå upp tidigt?

Alltså, inga problem att gå upp 05.30....men vid 9-10 på fm är jag mer död än levande :(

Någon som har något tips för att bli pigg?

För jag mår kasst över detta när jag jobbar :(


Mkt som händer just nu känns det som, ledig imorn och då har man som vanligt 5 miljoner saker man måste göra....typ tvätta :(

Men ska börja dagen med att sova riktigt länge :D


Nu funderar jag på ett dopp....håller på o rinna iväg här ;)


Ovido - Quiz & Flashcards