Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Emma - 29 juli 2008 18:42

Ja, jag verkar kanske lite frånvarande...och det är jag med minst sagt!

Min dator har nämnligen kastat in handuken för ett tag :(

Men den är nog på bättringsvägen snart :)

Pappas jobbarkompis har den just nu...ska se om han kan fixa till henne!


Händer inte allt för mkt nu...mest jobb som gäller...närmare bestämt 12 dagar i rad!

Dygns o veckovila...vad är det typ?!?!?

Ne men lite krisigt på jobbet nu skulle man ju kunna säga :/

Har tagit på mig dubbelpass också...07-22, yey!

Men ska jag ändå köra upp där så kan jag likaväl vara där hela dagen!


Imorse när jag körde till jobbet...mitt ute i ingenstans typ, upptäckte jag att bromsarna inte tog :(

Vilken lycka...men jag hade inte tid o tänka på det, va redan lite sen så!

Pappa talade dock om att det inte är något farligt, så jag litar på han helt enkelt :)

Är det inte det ena så är det det andra!


Nu ska jag köra hem till mig, städa o diska lite, laga lite mat att ha med mig till jobbet imorn!

Hade velat bada men det får vara utan det idag!


Ha de fint så länge :D

Ovido - Quiz & Flashcards