Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Emma - 17 juli 2008 17:41

Alltså vad ska man säga?

Jag slutar aldrig förvånas...tyvärr.

När jag varit i svängsta nu o hämtat resväskan, kört 10 varv runt stan för o hitta en parkering, gått en lång jävla bit och kommer hem...

Så tycker jag att det ser lite konstigt ut, och inser att min soffa utanför är BORTA!! *What??*


Nu får det väl ändå vara nog?? En soffa?? nee, jag är riktigt jävla trött på detta nu!

Kan man någonsin få ha någonting ifred? Det verkar ju inte så!


Ne, har inte tid med detta, ska duscha o sen blir det karnevaltåg o sen fest! :D

idioter....

Av Emma - 17 juli 2008 12:37

Finns det så mkt att säga egentligen?

Ärligt talat så känner jag inte någon sån där "glädje" över östersjö längre, det är kul innan men när den väl är här så bryr jag mig inte så mkt :/

Visst är det kul att lilla karlshamn liksom blomstrar upp o får liv med så mkt folk o allt!


Idag har jag inga större planer...mer än att det blir fest ikväll, frågan är dock vart?

Har lite olika allternativ o välja på :p

Men gårdagen va himmla trevlig så det skulle kunna vara ett allternativ att välja :p

Men sen vill man ju träffa andra med, men o andra sidan träffas vi så ofta iaf så ;)


Funderar på att köra hem till svängsta, hämta resväskan hos bror o börja packa lite....dock lär jag väl aldrig få tag i en parkering här sen igen!

Nu står jag ju precis neranför balkongen, perfekt läge liksom :D


Ska ta o äta mig riktig mat idag också!

Kyckling, potatisklyftor och sallad :D De e gott!

Jag vet ju vad som väntar...men jag måste ju äta trotts allt...i hopp om att få i mig lite näring!

Inte konstigt att jag har ont i hela kroppen, är trött o har huvudvärk varje dag :(


Ne, nu är det östersjö som gäller :D

Fest ikväll, sen börjar vi jobba....så helgen kommer spenderas i svängsta och Urshult!

Sova hemma hos mamma o pappa, för här går inte sova så tidigt på kvällen!


Hoppas ni får en trevlig dag och kväll!

Av Emma - 17 juli 2008 01:52

Må hända att jag inte är helt nykter...

Men fan ta min granne, han spelar så in i helvetet!!

Jag vill liksom sova, men det går inte så överdrivet bra :(


Haft en trevlig kväll iaf, Östersjö är bara en gång om året så :D


Återkommer imorn, orkar inte nu...är helt slut, trött som fan!

Vet iaf att folket står på min sida oavsett vad jag säger eller gör!

Tack för sms`et, det är sparat för framtida bruk som man brukar säga :p


Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards