Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Emma - 21 juli 2008 22:25

Ja, här sitter jag i svängsta, med datorn i soffan!

Det blir inget jobb imorn, blir en sjukanmälan klockan halv 7 imorn bitti!

Dumt att göra det värre genom att gå o jobba i 6 timmar bara för att man råkar vara lite pengarkåt :p

Ibland kan jag faktiskt sätta hälsan först, fast det är inte ofta...


Är helt slut nu känner jag, fast jag bara vilat mest hela kvällen!


Längtar så in i bomben till onsdag nu....kl 14.42 går tåget till Gbg :D

Äta god mat, shoppa lite och kanske det bästa av allt...åka till smögen en eftermiddag o gå på smögenbryggan o sen ut o äta!

Får se om det bli något Liseberg...vem vågar menar jag? ;)

Ska bli så oehört skönt att bara komma iväg några dagar o bara vara o göra sånt man vill!


Har/ska ni göra något trevligt i sommar? :)

Av Emma - 21 juli 2008 12:58

Att jag kommer dö snart....ne inte riktigt så illa!

Men det känns fan inte bättre idag kan jag tala om...blää!


Sitter iaf i svängsta nu, mamma o pappa har åkt, för ex antal timmar sen, jag tvättar för fullt och måste snart in till stan o handla :(

Ve o fasa för o göra det med feber o grejer, men måste man så måste man!


Ringa till jobbet senare med, tänker då inte plåga mig med att gå upp halv 6 imorn med feber för att jobba i 6 timmar!

Kan va utan dom pengarna hellre då!


Känns gott nu iaf, måndag och bara 2 dagar kvar....sen ska jag bara njuta i 5 underbara dagar! :D

Har gett order till min förkylning att den ska vara borta på onsdag morgon...drömma går ju alltid bra menar jag :p


Ne, titta till tvätten nu!

Ovido - Quiz & Flashcards