Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Emma - 18 juli 2008 12:01

Och det betyder jobb....hela helgen :(

Men får väl överleva detta också, kan ju vara ute lite efter att jag kommit hem både idag och imorn, men nykter då så klart!


Kvällen igår artade sig till det bättre :p

Jag o Becka stack ner till sternöplanen, alltid lite segt i början innan man kommit igång...speciellt när alla redan va fulla som ägg ;)

Men när dom fått på lite bättre musik ordnade allt sig :p


Väl ute va det mkt folk...har fortfarande lite svårt för när det är så mkt, får lätt panik o springer helst därifrån!

Men det börjar klart bli bättre nu :)

Träffade linda ute, men henne tappade jag bort lika fort som jag hittade henne ;)

Becka skulle gå o kissa, så där stog jag med en öl i handen, sen kom hon inte tillbaka, hittade henne på torget sen :p

Hittade bruno o andreas där inne i tältet också, så dom följde med mig o hämtade mat sen till torget :p

Sen dumpade jag alla o gick hem o somnade fortare än jag han säga hej ;)


Nu ligger kycklingklubban i ugnen...jag är inte ett dugg sugen på mat, men ska jag palla jobba hela kvällen så får jag nog fan ta o äta :p


Nu skriver jag troligtvis nog inte mer i helgen!

Ha de fint!

Hejs! :D

Ovido - Quiz & Flashcards