Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Fuktskada och lycka!

Av Emma - 31 mars 2009 23:16

Mhm, har en fuktskada i golvet i köket :(

har kännt en stark lukt i ca 1 vecka nu, inte fattat vad det är bara att det kommit någonstans från köket...riktigt stark lukt!

Idag när jag kom hem fick jag svaret....antagligen fukt i golvet...för golvmattan har släppt :(

Mitt nyrenoverade kök!! Fuck!

Blir till att ringa vaktmästaren imorn det första man gör!


O sen till min lycka...om det är något att vara lycklig över ännu?!

Imorn kl 13 är jag antagligen nervösast i min bekantskapskrets :p

Ska nämnligen på anställningsintervju i sölvesborg :D

Gör jag bara bra ifrån mig ska det inte vara några problem hoppas jag inte, men man ska inte ropa hej innan man är över bäcken!


Dessutom kom deklarationen idag...yey liksom 151:- tillbaka...det snålaste på länge :p

Fattar inte riktigt hur det har gått till men det stämde ju iaf!

Brukar väl få en 3000-5000:- tillbaka iaf!

Men det löser sig, det kommer väl sluta på en 9-10 000:- ist :D


Första April imorn!

Vart tar veckorna och månaderna vägen?

Jag bodde ju nyss i stan, jag har ju precis flyttat hit, inte ens fått i ordning ännu! Men nej, det var över 2 månader sen det ja!


Frågan är vem man ska lura och hur många som kommer försöka lura en? :p


Nu ska jag spana in gaderoben...vill ju gärna inte se ut som "hej kom o hjälp mig" imorn :p

Då skulle man helst haft råd o köpa nya kläder iofs, men det går säkert göra något bra av dom numera lite för trånga kläderna där inne!

Ett konstaterande iaf: Dags att råna banken eller vinna på en triss-lott snart ;p


Yoggin va skitäckligt föresten! Helt ärligt nått av det vidrigaste jag smakat!

Jag älskar yoggi i vanliga fall!

Dyr var den också så det känns ännu värre att den va så äcklig! ;p


Go natt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards