Alla inlägg under juli 2008

Av Emma - 12 juli 2008 12:38

Eller vad man ska kalla det för :p


Tyck jag är helt slut i hjärnan nu, för det brukar jag få höra men bryr mig inte!


Det är så här att jag har värsta fetefinnen på öronsnibben...det gör helt sjukt grymt ont!

Hur ska jag göra för att lyckas få bort den?

Ja, jag har försökt trycka ut den, men hur lätt är det när den sitter där den gör?


Någon som har nått tips? :)

Av Emma - 12 juli 2008 10:42

Go morn!


Nej, jag är inte pigg idag :p

Men jag mår inte dåligt heller, antagligen för att jag fortfarande känner mig onykter :p


Hade en väldans trevlig kväll igår!

Hoppas kvällen idag blir lika bra om inte bättre :D


Nu ska jag strax gå bort till apoteket, sen ska jag baka inför imorn, för igår blev det inget...gick lite åt helvete skulle man ju kunna säga :(


Återkommer kanske senare om jag har tid!

Av Emma - 11 juli 2008 19:22

En sväng!

Blev inget Kabo, för dom hade stängt kl 1! Precis innan jag kom dit :(


Nu ska jag slänga mig in i duschen, sen blir det lite vinpimpling sägs det :p

Blir väl lite annat med om jag känner mig själv rätt ;)


Det behövs idag, när folk inte kan hålla käften om vissa saker!

Av Emma - 11 juli 2008 11:35

Nu har hon med nervrubbningarna vaknat...(?)


Mkt ska man behöva höra!

Iofs brukar jag rycka lite när jag ska sova, helt okontrollerat så där.

Men inte visste jag att folket hade suttit o tittat på mig när jag sover?


Duktigt onödigt gjort, för jag hade verkligen ingen anledning att vara otrevlig innan!

Men det finns vissa saker jag inte accepterar när folk säger!


Ikväll får det bli till att inta lite alkohol, tänker då inte sitta hemma iaf!

Och nu ska jag snart köra till svängsta, sen åka med mamma till stan!


Först ska jag köra inom kabo när jag kör, säga att jag vill ha lägenheten i svängsta!

Skulle bli så jävla glad om jag fick det, då är det ett steg i rätt riktning iaf!



Av Emma - 11 juli 2008 01:44

Är jag duktigt pissed off!

Alltså man kan prata om saker man vet vad det är man pratar om!

Men sitta o försöka förklara nått man egentligen inte har en jävla aning om...sånt gör mig riktigt förbannad!

Det krävs ganska mkt för o få mig så arg....


Fick mig en dusch nyss iaf, det regnar ute.

Men kan ta lite att få lite vatten på mig...känns inte så motiverande o kasta nått i väggen här...

För det är inte värt besväret!


Jag säger det en gång....

Håll käften om du inte vet vad du pratar om!!

Tack!

Av Emma - 11 juli 2008 00:10

Jao, en del är bra tröga!


Har en hel massa o berätta...massa smaskiga detaljer...men va nyfiken ist :D

För jag tycker också om o plåga folk jag inte känner :D


Har förövrigt varit ute o gått en lång stund med becka nu ikväll!

Duktigt skönt va det!

Pratade massa om vissa personer, ja....jag är tydligen inte den enda som tror och tycker som jag gör!


Nu ska jag kolla på dödlig fångst på discovery, sen får de nog bli sängen!

Ska baka o gå på stan med mamma imorn :D


O du....du kommer ångra dig vädligt snart! :))


*Alex, jag ÄR intressant som tusan!*

Av Emma - 10 juli 2008 20:43

Är det väl idag? jo så måste det vara!

Blir ju helt änavänd när man jobbar natt!


Dagen idag har varit helt okej!

Sov inte så länge, men de gör inte så mkt, för då somnar jag väl tidigt ikväll!

Det första jag gjorde när jag vaknade va o öppna dörren o kolla brevlådan!

Yey, den hade kommit....min nya mobil! :D

Alex kom en sväng o vi gick till ica o hämtade min telefon :)

Sen körde jag hem till svängsta!


Skulle grejja med bilen var det tänkt, byta lyse med bror o se om det hjälpte....mitt vänstra bromslyse lyser ju hela tiden :/

Men det va så rostigt på hans bil så skruvarna gick av!

Istället agerade jag hantlangare till bror, han höll på o göra nått med bakaxlen o växellådan!

Va helt svart till slut av all olja o skit.


Innan jag körde hem från svängsta så kom hon med ljusen :D

Så det luktade som värsta perfymeriet i bilen på vägen hem :p


12 dagar kvar!! :D

Av Emma - 9 juli 2008 12:19

Uppstigen o vaken nu!

Sovit någorlunda länge iaf, 9½ timmar, får vila lite ikväll med innan jobbet så fixar det sig!


Nu ska jag städa, diska o dona lite här...de behövs om man säger så!

Min mamma gör liksom inte sånt :p


Skallebank idag med, men den börjar gå över som tur väl är! :)



Ovido - Quiz & Flashcards