Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Emma - 2 maj 2008 13:54

Ja nu va man hemma igen, men bara hemma o vänder!

För snart kommer Pappi o hämtar mig :D

Kan ju för tusan inte sitta inne i en rutten lägenhet när det är så här fint väder!


Känns som att man tar vara på varenda liten minut av sol nu :p

Man vet ju aldrig när eller om det kommer ett bakslag som förra året!

Men jag hoppas verkligen att det kan bli en fin och härligt skön vår o sommar detta året :)


Funderar på om jag ska vaxa bilen när jag är i svängsta...den står ju ändå bara där så då kan jag liksom passa på :)

Och så får jag ju vara ute hela tiden med ;)

Vi får se hur de blir!

Idag funderar jag dock på o sova där...känns som att det kommer vara lika tråkigt i stan som alltid så varför inte liksom? :p


Av Emma - 2 maj 2008 09:30

Ja nu är jag grym trött på detta!

O ungdomsmottagningen är allt utom öppen :(


Lite för mkt hormoner nu ja känns det som!

Inte helt normal o vakna upp störtlipande...känns inte normalt iaf!

Vill ju verkligen ta ut staven...Men får ju aldrig tag i dom där :(


Nu ska jag göra vid mig iaf, efter mina underbara 4 timmars sömn det blivit inatt.

Ska till Peters däck o fälg på öppet hus!

Känns så jäkla härligt o få göra något nån gång iaf :)


Dags för frukost o duschen om jag hinner!

Måste ju till amv först också!

Ovido - Quiz & Flashcards