Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Emma - 24 maj 2008 08:31

Jaha, nu va de lördag med :)

Vaknade kl 8 o va jättepigg, så det va bara till o gå upp o se glad ut ;)

 Känner för på mig att jag kommer vara dödstrött ikväll bara :p


Men man är utvildad när man vaknar så efter 8-9 timmars sömn!


Jag hade dock sett fram emot en lååång o skön sovmorgon idag :p

Men men, det blir till o städa o röja lite ist.

Har fått ont i halsen, iofs kännt det i en vecka nu fram o tillbaka men det bryter ju inte ut!

Bättre o bli sjuk på en gång så man har det överstökat sen, ist för o gå runt o ha lite ont i halsen massa dagar...


Idag ska jag o mamma till holje, sen kommer Becka o dom hit, så vi ska grilla på min gård :)

Får inte glömma kubbspelet hemma i svängsta bara ;)

Yey, jag ska va nykter idag....på fest hos mig själv :p

Känns väldigt mkt som jag eller?? ;)

Men det bli nog bra ändå hoppas jag!

Ovido - Quiz & Flashcards