Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Emma - 19 maj 2008 21:29

Har tänkt att jag ska börja med "dagens fråga", ställa en ny fråga varje dag!

Om jag kommer på någon ny varje dag vill säga ;)

Låter detta bra?

Självklart för att ni ska svara så jag får stilla min nyfikenhet om vilka som läser också ;)


Så här kommer dagens!:


Vad ska ni göra för trevligt i veckan?

Kom igen o svara nu folks!

Av Emma - 19 maj 2008 21:23

Jag har tråkigt...de e inte så underhållande med regn :/

Fast det kanske behövs lite regn emellanåt?


Vill kolla på en bra film, men har inga så de går inte så bra...

Min videobutik är inte hemma, så jag lär få skita i filmtittandet eller glo på en jag sett 50 ggr!


Eller så kanske man skulle plocka med lite här hemma??

Det känns mindre frestande iofs, men skulle behövas lite sånt.


Men livet känns ändå fortfarande underbart så klart :D

Det lär det vara ett bra tag nu, vet att jag kommer bli mkt piggare o gladare nu :)


Av Emma - 19 maj 2008 20:21

På torsdag börjar jag jobba :D

Tidigare än jag hade förväntat mig, men ack så välkommet :)


Har verkligen längtat efter detta huuuur länge som helst :D

Ska bli helt underbart o ha någonting o göra om dagarna, även om det inte blir varje dag eller så mkt i början eftersom jag börjar som timis, men det kan ju bli en del om man verkligen visar att man vill :)

Det bästa är att jag räknas som utbildad där uppe och får lön efter det :)

Så ibland lönar det sig att man har slängt iväg 3 år av sitt liv ;)


Blev fattig för en stund sen iaf, tankade bilen fullt...men hade visst redan halv tank för det gick bara i 25 liter :p

Så är det när man inte har någon fungerande tankmätare ;)


Nu ska jag lägga mig på soffan o bara slöa, är helt sjukt trött idag med :(

Regnar gör det också så de e ju inget skoj :(

Annars är denna dagen underbar!

Av Emma - 19 maj 2008 11:06

Tiden går alldeles för fort på helgerna!

Så mkt man vill och ska göra, ändå får man knappt något gjort!

Visst jag har hela veckorna på mig...men då e inte alla andra lediga och hemma :(


Idag är det måndag iaf, ska till olofström med mamma en sväng nu på dagen, sen skulle jag visst på ljusparty ;)


Det känns så himmla bra o har fått allt sagt verkligen!

Men...jag tror jag är ännu mera kär nu när jag inte behöver hålla undan det..

Eller så är det för att jag vet att vi intre träffas på hela veckan kanske!?


Saknar dig iaf!

*som om jag inte alltid gör det?*

Ovido - Quiz & Flashcards