Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Emma - 29 maj 2008 21:32

Gå o duscha, skaffa öronproppar och sova!

Inte för att jag ska upp eller så imorn...men för att jag somnar snart här!


Det blir Hässleholm iaf på Lördag :D

Linda berättade att skattepengarna kommer nästa vecka så då har jag ju råd o följa med :)


Ne nu ska jag försöka ta mig en dusch...ska ha en välförtjänt sovmorgon imorn :D

Till 15.45 närmare bestämt....ne men sova till jag vaknar iaf :D

Av Emma - 29 maj 2008 05:56

Alltså människan som kom på att man kunnde jobba en så plågsamt tråkig tid som 7-16 måste vatt lite knäpp på nått sätt...eller så va han/hon jävligt morgonpigg!


Det värsta är att jag bara sitter o väntar ut tiden nu...skulle ju kunna köra, men då får jag sitta på jobbet o vänta ut tiden ist!


Ska iaf stoppa ner mina mackor o mat nu!

Hörs kanske senare!


Ska till sjukhuset idag...Brrrr:(

Ovido - Quiz & Flashcards